Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 12884 besök totalt |
Klubbmästerskap Bilsport Superstage 26/7: Grattis Samuel L !
Starkt begränsat antal platser (ca 15 st) för att tillåta mer än bara väntetid i kön. Det vore skoj om hälften av platserna kunde vikas åt sugna cupförare och deras cupbilar. Vilka cupförare vågar acceptera utmaningen från gatbilsförarna ? ![]() ![]() Nu gäller det mer än att bara se snygg ut på prispallen ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
När var hur anmäler man sig? Jag hittade inget på hemsidan.
Nu hoppas vi på att lite cupbilar kommer denna gången. Förra gången va det inte en enda som "vågade" komma. ![]() En såndär E46GTR borde väl sätta en tid under 1.15 ![]() |
||
Samuel,
Innan vi öppnar anmälan för gatbilar så väntar jag först besked på antalet cupförare som "vågar" acceptera utmaningen ![]() (Regerande BMWSC-mästaren har redan en garanterad plats ![]() Bapelsin brukar inte ducka för en utmaning, eller ? Inte kan Boström låta Bapelsin vara snabbare ? Dessutom måste väl Wåge bevisa att han är snabbare än Styling-Frasse ? Har Patrik S och Samson lyckats putsa färdigt ? Kommer Martin S bevisa att det går fortare med en röd hjälm ? Kan Per-olas E21:a hålla en säsong till med lite ny silvertejp ? Kan Söderström få fart på någon av sina bilar ? Dessa frågor och många fler hoppas vi få svar på. _________________ BMW MC-klubben |
||
Re: Inför klubbmästerskapen på Emmaboda Bilsport/Superstage
![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||
Re:
Jag också. Kan kalla mig cup förare om det gör att man lättare får plats. ![]() _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 |
||
Re:
Jag börjar bli färdigputsad! Räknar med andra ord med att vara med om plats finns. Putrix? Klar med Autosolen på växellådan? ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||
|
||
Re: superstage
Enbart för medlemmar BMW Sport Club. Självkostnadspris, dvs banhyra delat med antal deltagare. Exakt avgift kommer senare. _________________ BMW MC-klubben |
||
Re:
Sådana förhandsbokningar erbjuds inte ![]() Antalet gatbilsplatser beror också på antalet intresserade cupbilar. Väntar fortfarande svar från cupförarna först. _________________ BMW MC-klubben |
||
om minnet inte sviker helt så ligger banhyran på 6000 Kr.
Det blir runt 400 kr per deltagare i träffavgift. Det brukar också vara en "korvgubbe" på plats så att delikata Sibyllamål kan inmundigas. Just nu väntar vi på sista besked från cupförarna (7/6). _________________ BMW MC-klubben |
||
Cupförare som kommer att representera BMW Cup i klubbmästerskapet:
-Martin Skoog (Modifierad, BMW Cup totalsegrare 2007) -Håkan Johansson (Special, STCC-veteran) -Johan Samson (Modifierad, Årets Putstrasa 2006 och 2007) -Örjan Carlborg (Standard, BMW Cup rookie) En ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
Jag kommer med utmanaren till cupbilarna...utmanar gärna GTRen
![]() Gatdäck eller slicks ![]() |
||
Re:
"just say the word" och jag rycker ur pluggen ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 12884 besök totalt |