Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 4344 besök totalt |
Var tydligen aningens vått i slutet av tidsträningen idag.
Kollade på den här: http://www.tvchannelsfree.com/watch/ _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||
Ferarri VS McLaren.
Giganternas kamp. Hoppas dock på lite mer. Kanske en skräll , misstag eller annat som livar upp imorgon? Även hamilton verkar åka lite hårdare nu. Sladdar är inte snabba men underhållande. Att ta bort TC var ett genidrag , mer förarskicklighet behövs. ![]() Kul att se att det går att åka på sladd med även om det inte är de bästa. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Re:
Ja, några droppar regn skulle ju inte göra racet mindre spännande... ...Ni minns väl hur det blev på Nüburgring förra året? Winkelhock låg ju t.om. i ledningen ett varv ![]() _________________ Olle Erixon |
||
På speed tv:s sändning sa dem att det var 80% chans för regn imorgon.
Piquets snygga uppställ var spektakulärt men även hamiltons uppställ och drift genom hårnålen var riktigt coolt ![]() Att ta bort TC är det bästa som hänt F1 under mina 5 år som supporter iaf. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||
Klanthard gjorde bort sig själv.
Bourdais och Alonso lika så men Alonso klarade sig otroligt nog med bara en punka. Kimi bestraffad för att ha bytt däck sent i depån , tappade 2 platser med en drive thru. Regn är kul ibland. Kommer bli spännande rejs med jätteblött nu och upptorkande sen och depåstopp samt däckbyten. ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Vilket lopp!
Regn , ingen TC och Monaco ![]() Snacka om ändrade förutsättningar. KUL KUL KUL , jag gillar denna sässong mycket. Det är den helt klart bästa på många år. Hamilton hade flytet helt klart! Först nästan ute och sedan vinst. Bara att grattulera till vinstlotten. STACKARS Sutil! ![]() VAD gör Kimi? Han hade inte ett rätt i hela detta rejs. Kvalet var bra men ända sedan första sväng var det nedåt. Kubica är INTE min Favorit men han gör det mycket bra. Kommer snart att vinna sades det i tv:n.....ja kanske det! _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Helt klart ett nice race, lots of action och en värdig vinnare även om han hade lite "medvind"
Med tanke på förra årets avslutande "motvind" så unnar jag han det ![]() keep up the good work L.H ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Kubica är nästan min favorit sedan jag hade hans syssling som taxikund i vintras... ![]() Robert är en cool kille, men bilen han sitter i är nog startfältets fulaste tillsammans med Hondan. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 4344 besök totalt |