Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 10273 besök totalt |
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Radio Le Mans kommentar om Porschedominansen i startfältet: We would love to see a TVR here. However briefly...
![]() Man förutspådde att det i.o.m. de nya GT3 och 4-klasserna skulle dyka upp fler udda GT-bilsinslag. Vore kul att se. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re:
De står i depå ser man på listan ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
Re:
Har du en bil som Tuv klassat som gatbil så finns det antagligen en klass. Finns det inte och bilen är intressant nog är chansen god att det skapas en klass för dig. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Manthey Porsche vann!
Trots problem redan före starten.. Land Porsche tvåa och Sabine i köttbulle Porschen trea! ![]() _________________ Bo Wihlborg |
||
Re:
Köttbulle? Frikadeller var det väl? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Mike Frisons kort från lördag / söndag.
http://20832.com/event.php3?event=08 http://20832.com/event.php3?event=08 ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Jag måste säga att jag är imponerad av videoproduktionen på länken på ADAC:s hemsida. Fungerade klanderfritt hela tiden men trevliga flygbilder och bilder innifrån intressanta bilar. Man kan nog inte få en bättre överblick än så!
Man slås av hur annorlunda banan ser ut när man ser den ur fågelperpektiv och ur vissa för mig nya kameravinklar. Jag erkänner att jag är den som varit runt minst runt banan och kollar hur den ser ut, har liksom haft fullt upp med att uppleva den innifrån min egen bil alla gånger jag varit där ![]() Bland annat varför det lättar över Schwedenkreutz..... det är ju en skaplig uppförsbacke- krön man åker över i full fart. Att det kan gå myyycket illa där är ju helt klart. Rejset var underhållande som vanligt. Bara att gratulera alla som tog sig i mål ![]() Tankarna maler om att man skulle ta och köpa sig ett passagerarvarv under nån VLN träning fram i höst! Någon som vet vad det brukar kosta och vilka krav på personlig utrusting som krävs? Har för mig att jag läst något om detta... / John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 10273 besök totalt |