Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 27133 besök totalt |
slänga saker åt alla hål och en stor hammare är ingredienser för en lyckad mecksession.
![]() När blir det tuckning av lådan? Fortfarande i säljtankar? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||||||||||
Ja, tidigast körbar nästa vecka.
Min mek är iväg hela helgen. Men två stålspännband och inkoppling av kablar och slangar ska ju inte ta så lång tid för en erfaren mek. För ett bra bud säljs den direkt ![]() |
||||||||||||||||||||||
Re:
Tuckning? |
||||||||||||||||||||||
Re:
Ja tuckta bilen, som i att vrida ur den, gasa gärnet mm ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||||||||||
Re:
Aha! TUKTNING säger vi här i södra Sverige... ![]() |
||||||||||||||||||||||
Re:
Vi här i Hufvudstaden svänger oss med lite mer bokstäver ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||||||||||
Re:
Ja, ni är lite besvärliga däruppe... ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||
Re:
Hehe citeringsmästerskapen! Så du går i rallytankar för denna best såg jag i en annan tråd, dock mycket som måste modifieras då vad jag förstod av den tråden? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||||||||||
Re:
Den är för lätt för tänkta klassen. Men det kanske finns andra klasser. (Jag kan inget om Rally) Ska försöka få några timmar över i veckan o se om jag inte kan få dit tanken o koppla in den. Sen får vi se!! ![]() |
||||||||||||||||||||||
Re:
Ahh vikt/effektratiot går inte ihop mao? Varför inte få ihop skutan och ha skoj på asfalten på div banträffar? Måste vara det smidigaste och säkert roligaste. Lätta rackarn som tusan bara och jobba hårt på väghållningbiten samt på med ett par goa bromsar och fräcka pjucks. Lär blir kalas då, nästan som man blir sugen själv då ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||||||||||
Re:
Jo, får väl göra så! ![]() Lättar man ordentligt behövs inte större bromsar. Tänk brittiskt - inte tyskt! ![]() Men jobbbbbbbbbbb - kanske nån dag i veckan blir tid för mek... ![]() |
||||||||||||||||||||||
Re:
Låter bra! Så sant, elaka belägg eller friska originalare. Vore dock ballt med jättebromsar så man kan göra stoppies ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||||||||||||||
Re:
Ingen brådska här inte... ![]() |
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
Re:
HHAHAHAHA GOLANHÖJDEN!!!! Va fan den var go den! // tino _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
Jopp, äntligen har alla delar samlats och meken har fått sig en spark i ändan!
Kanske nästa vecka den är körbar! ![]() |
||||||||||||||||||||||
Jomenvisst - nu skulle vi åka o hämta bilen o skruva ihop den.
Vad har hänt då? Jo, nån jävel har snott ratten!!! Inte lätt att bogsera bilen då eller ens få upp den på ett släp... ![]() Nån som har en ratt passande CRX - liggand? ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||
Ratt funnen!
Ska montera imorgon! Vill köra lite!!! Undrar om man hinner med någon körning innan vintern... ![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 27133 besök totalt |