Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 11685 besök totalt |
Inbjudan till bankörning på klassiska Anderstorp 6/7 (sön!)
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=657692#657692 Välkomna ! ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Oxå anmäld!!
Kan man inte vara snabbast på banan, får man vara snabbast på att anmäla sig! ![]() Skall bli kul att rejsa på mossen..... _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
ok....Sturup gick i stöpen, inga bromsar, inga pengar..... Men Anderstorp blir av alla gånger, pengar finns och nya ok och skivor kommer den 16:e juni som ska testas på Gotland ring över midsommar
![]() _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||||
Tvålkoppar i bredd!?
Kan vi inte ligga i bredd med alla tvålkoppar, så kommer inte Beppo förbi!?!! ![]() ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Re:
Jag fattar faktiskt inte ett skit av vad du snackar om... ![]() _________________ Stefan Alm |
||||||
fixar vi
har en ide steffo, om tar och samspelar våra omkörningar av badkaren så vi tar dom på varsen sida så ska vi se om vi inte kan blåsa omkull leksaksbilarna med bara tryckvågen. tänkte låta stoffe köra först och bana väg med rs2:an så hänger jag efter i suget bakom kombin. ses på mossen mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||||
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Åker kanske med Roger och kollar IGEN!!!!!!!!! inte köra
![]() Kan ju be han tuta när han kör om er när ni leker och inte tittar bakåt ![]() Ha de gött så länge gubbar, inatt åker jag och familjen till Spanien 1v och vilar kroppen, och vi som möter dom i EM imorgon kväll ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
Nä, de kunde jag ge mig fan på. Fast vi gillar dig ändå, beppolainen =) kram kram _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
Re:
Jag fattar men orkar inte babbla om sånt trams...(fast det orkar jag nu. ![]() ![]() _________________ Stefan Alm |
||||||
Re:
Får se om jag kan komma...jag kanske måste jobba. ![]() Verkligen jättekul att jobba på midsommar men vad gör en fattig flicka. ![]() _________________ Stefan Alm |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 11685 besök totalt |