| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: SÅLD!
|
1, 2 >> 4542 besök totalt |
|
Säljer nu min C4 VTS pga tjänstebil. *Uttagen 2005, varav jag har haft den sen Juli 2006. *180 hk. (Samma motor som i 206RC). *Fabriksmonterad stereo med MP3 i huvudenheten samt 5-skivors cd-växlare mellan stolarna. fabriksmonterad baslåda i bagaget. *Ca 4600 mil. Servad enligt bok. *Svarta Team Dynamics Pro Race 1.2 8x18 med Kumho däck. (225/40-18) *original 17" med dubbade Continental däck. *Xenon ljus. *Alcantrainlägg i stolar och baksäte. *Aluminiuminlägg i instrumentbräda. *2-zonsklimatanläggning. *Blockets begagnatförsäkring. Trevlig bil i fint skick.
Pris: 100000 kr !! /Robert 076-80 87 477 _________________ Robert Briby ______________________________________ pugaction.se |
||||||
|
Shit va det är mycket bil för pengarna
.
Verkligen köparnas marknad idag, på gott och ont .
Lycka till med försäljningen .
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
En fransk bil ska ju vara bekväm....
o med en sänkning o gosiga 16" så hade den varit en fin glidare... Ursäkta, mina franska bilgener bara pockar på uppmärksamhet. provkörde en C5 i fredags...
|
||||||
|
Re:
om du köper den så får du sätta på vilka fälgar du vill...
_________________ Robert Briby ______________________________________ pugaction.se |
||||||
|
Kan den göra såhär så tar jag den direkt!!
http://infocast.dk/mediamaker_citroe
|
||||||
|
Re:
Klart att den kan. Jag har bara inte hittat just den knappen än. _________________ Robert Briby ______________________________________ pugaction.se |
||||||
|
|
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1, 2 >> 4542 besök totalt |