| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Smarriga skärmdumpar från ETCC2003!
|
2828 besök totalt |
|
Håll till godo.
exteriört: http://www.drivingitalia.net/forum/index.php?showtopic=4708 interiört: http://www.drivingitalia.net/forum/index.php?showtopic=4746 Visst blir man sugen på att testa modden! _________________ Niklas Rundqvist BMW M3 3,2 -96 |
||
|
Nu får allt mina nya datorprylar trilla ner i brevlåddan tycker jag.... Jag tror inte min p3:a 450 Mhz räcker till för att köra med den där grafikkvalitén de har på de där bilderna!!
Ingen som har koll på när modden kan tänkas släppas? |
||
Hehe ja bäst du fixar din datorn Jim för jag hoppas att de blir mycket rejs här när ETCC moddet kommer
Vet inte Niklas Maravic när ETCC moddet släpps?? han vet juh de mesta om F1C och alla modd, eller hur Niklas?
_________________ mvh Viktor Pousette |
||
|
Hahaha!! Jo jag har lite info till er:
* Mini-modden till F1C är preliminärt planerat att släppas mellan 30/9 och 5/10. * DTM 2002 modden till F1C är också på väg om några veckor. Lite bilder kommer snart. * ETCC 2003 modden har jag inget datum på. De är väldigt förtegna. De har dock sagt att de inte släpper en halvfärdig produkt, så därför tror jag att denna mod dröjer lite (hoppas att jag har fel!!!) De andra modden som är på G ligger längre fram. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
DTM modden ser jag fram mot. De bilder jag sett och med tanke på hur länge de hållit på och jobbat med den så hoppas jag att det blir riktigt bra.
Mini modden lär vara skoj den med. Mulsannerakan kanske inte är den ultimata lekplatsen men banor typ Mantorp kan säkert bjuda på täta och skojiga rejs. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Jag har haft en del kontakt med killen som gör banor i teamet..Förhoppningsvis hinner han klart med Anderstorp innan se släpper modden..Annars kommer den komma som en addon någon vecka efter.
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
|
|
||
|
Har ni lyssnat på ETCC BMWnas motorljud? Inte! Då skall ni genast göra det....
http://revolution.drivingitalia.net/ Visst det är inte världens bästa ljudkvalité, inspelat med en microfon framför högtalaren. Det är ändå ett väldigt bra motor/billjud tycker jag. Nu kommer jag inte köra BMW i detta spel, utan endast Volvo och inget annat. , men är alla ljud lika bra som BMWns så är jag minst sagt nöjd.
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Jo, jag hörde det förut..Låter riktigt lovande.
Det blir nog en del volvo åkande i början..Men jag måste tyvärr meddela att killaran på RSR har gjort modden så realistiskt som möjligt. Detta innebär att både BMW'n och alfan är snabbare än S60:n _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2828 besök totalt |