Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1965 besök totalt |
Företags Folkrace vart mest för pengarna?
Skall ev åka folkrace med jobbet där jag chefar för planeringen. Vilket folkrace ställe ger mest för pengarna vid ett företags evenmang?? Vi vill köra mycket!! ![]() Bör vara i mellan Sverige eller södra delarna av landet i triangeln mellan stockholm-malmö-göteborg.. Mvh Peter _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
_________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||||
Jag har kört på ett par ställen.
Kommer inte ihåg namnen på alla, men ett utanför Upplands-Väsby och ett utanför Haninge. Där fick man starta med ca 10 sek mellanrum för att man inte skulle komma ikapp varandra. !!!! Där försvann ju liksom hela grejen. En av bilarna var en automatväxlad ![]() Det klart bästa stället har varit Sundsta säteri. Där var det riktiga race på en bra bana. ![]() Där körs 5-papp cupen. http://www.sundsta.com/konferens/ind _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
||||||
Re:
Tackar! Har kört på alla ovan nämda ställen och av dom är Sundsta klart bäst.. Men tycker ändå att man borde kunna få mer för pengarna särkilt om man inte håller sig till Sthlms närområde. Mvh Peter _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
Re:
PM:ade dig...... jag har ett upplägg åt dig...... som nog kan vara rätt mycket det det du vill...... jag har flera banor tillgängliga.... Sundsta, Malmby, Laholm mfl....... |
||||||
Re:
Tack jag kollar! /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
Re:
Kalas Jag ringer! /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
Har kört med kunder ute i Skepptuna.
Blivit så lyckat så kunderna vill dit igen. Värt att pröva. kontakta: Mats Hellberg 070-583 44 64 eller Bengt Eriksson 08-512 990 70 _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||||
Körde i Borlänge för ett tag sedan, då var det tidsträning och sedan race med 4 bilar i finalen.
De har även gokart. http://www.dalahyrkart.se/ _________________ Mattias Nilsson |
||||||
Re:
Tack för svaret. Tänkte på en grej. Jag har varit iväg på ett par företags folkrace och upplevt skillnaderna bland olika arrangörer. Det som jag tycker är viktigt vid dessa tillfällen är 1: Det skall vara mycket körtid. 2: körning på tid utan medtävlare är mycket tråkigare än riktig körning. /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1965 besök totalt |