| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Gratis online lir?
|
949 besök totalt |
|
|
||||||||||
|
Re: Gratis online lir?
Det undrar jag med. Min dumma com inte hem anslutning vill inte ansluta till ftp'n och ladda ned olagliga versioner av F1C
|
||||||||||
|
Vad har comhem med var du laddar ner saker ifrån? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||||
|
Inte var, men vilka rutiner... FTP funkar inte alls med com inte hem av någon anledning. Sen vid själva spelningen blir PL så hög att det ändå är helt ospelbart... Jag längtar tillbaka till den tiden då alla bra 3d spel va spritebaserade
|
||||||||||
|
Jag har Comhem1000, och inga som helst problem att använda ftp program. Jag har testat flera typ, WS_FTP och FlashFTP inga problem. Fungerar bra vid online spelande också. Du borde nog försöka få ett svar från Comhem varför det inte funkar.
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||||
|
Jag har ringt kundsuport ett antal gånger. oftast möts jag av okunniga deltidsanstälda människor i andra sidan luren. När jag väl möter någon som faktiskt kan något så går dom igenom allt möjligt och konstaterar att det är mig det är fel på. När jag då frågar vad det är fel på hos mig så svarar dom: Det kan jag tyvärr inte svara på... Sen när man poängterar att det är pingtimeouts när man försöker spela online (tcp/ip och UDP), och hög pl när man väl är ansluten så säger dom att felet inte är deras... sen så var det slut med samtalet... Dom har inte direkt varit särskillt hjälpsamma så att säga. |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Demot på Live for speed är gratis och funkar perfekt online. Bara en bana och tre bilar i demot men det räcker ändå ganska långt.
http://lfs.racesimcentral.com Bästa körkänslan jag spelat om man inte räknar GPL eftersom jag gillar mer standardbilar än formelvagnar. /Imprez |
||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Gratis online lir?
|
949 besök totalt |