Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5729 besök totalt |
Ja nästa år ska det gå smidigare!
![]() Ber om ursäkt för att det tagit så lång tid i år, å hela styrelsens vägnar. ![]() |
||
Jag betalde in medlemsskap 27:e december men har inte fått medlemskort eller "nummerlappen"
Grannen 500m bort fick sina idag men inte jag. ![]() Har dock blivit upplyst 2ggr under årets gång om att jag inte betalt medlemsavgiften vilket jag hade gjort båda gånger. Är det Murphys lag eller? ![]() Johan Sjöström SC#580 _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
||
De allra mest hängivna betalar givetvis redan i december! Ni ca 10 som gjorde det har nog allihop fått påminnelser av kanske både kassör o sekreterare.
![]() Men det är ju för att vi är så kass på att kolla postgiroinbetalningar! ![]() och väldigt mycket för att vi bytte datasystem vilket gjorde att kollade betalningar försvann. och sen kanske andersonnarna får före sjöströmmarna, vad vet jag. ![]() (förrästen det stämmer inte för jag har inte fått mitt medlemskort. ![]() |
||
Re:
Det är lugnt, var bara så att habegäret var alldeles för stort för att bara sitta och vänta. ![]() ![]() ![]() |
||
Sen uppdatering,
Jag fick nummerlapp den 5:e så uppenbarligen hade det gått in ![]() Pratade med SBF idag och de hade också fått info så licensen var grön. Jag hade dock inte fått något inbetalningskort. Så det betalas nu, bara hoppas jag hinner på licenskortet före Anderstorp. För nu är jag bra sugen ![]() _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5729 besök totalt |