Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Golf Gti mk1 -83
1, 2   >>
3377 besök totalt
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
S: Golf Gti mk1 -83

Preppad 2,0L av Trendab ca 160hk 180nm
Modifierat sprut
Audi 5cyl. spjäll
Bränsle pumpen är kraftigare

Exraktorrör
2,5 avgas/ chromatutblås

Shortshift lägen

Coilovers fram Bilstein Cupkit
Bilstein Cupkit bak
Undre fjäderbens stag

Wilwood 4 kolvs ok, 310mm skivor med nya pfc01 belägg och bromsvätska
Skivor bak GTI MK2 16v

Compomotive magnesium 7X15
Kumho Ecsta MX 195-50 -15
Toyo R888 195/50-50

Lite lättare än orginal
Fullbur från OMP

Momoratt
Förlängd växelspak

Vita blinkers
Takvinge
Singeltorkare


Länk till bilder och dyligt
http://www.garaget.org/?car=62493

Pris: BUD

Jag nås via ett snabbt PM eller telefon 070-3913211 alt 0702636310 eller via mail rolfssonjon@johndeere.com

mvh Jon

_________________
Jon Rolfsson
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8846

Hjälpmoderator

Men är du go på riktigt? Det finns ju inte ballare kärra för överkomliga pengar NÅGONSTANS!

Byta mot en 540?

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Ramzon
Trollhättan/Sjuntorp
Här sen Dec 2007
Inlägg: 5



Riktpris? Byten?

_________________
Sebastian Larsson
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003
Inlägg: 2305



Jag har redan frågat om han är full, så var tydligen inte fallet.
Skambjudit har jag gjort också!

_________________
Karl Birgander

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
Golf_Fanatic
Järna/Södertälje
Här sen Feb 2006
Inlägg: 57



Jag vill också veta riktpriset

_________________
Mikael Blomqvist
Citera
vässmar

Här sen Jun 2005
Inlägg: 103



Är också intresserad av ett riktpris.

_________________
Magnus Vässmar
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Ne nykter e ja så de e lugnt men ska förklara för dig P.P kan ta de via mailen imån

Ja den som kommer med ett bud över 40k och ger mig pengarna får den!

mvh Jon

_________________
Jon Rolfsson
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8846

Hjälpmoderator

Jag kommer sitta som klistrad vid datorn

Synd att det inte var aktuellt i våras, då hade jag nog kört Golf och inte Porsche nu...

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Är den reggad o fixad med allt i?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Re:

Roger Gustafsson skrev:
Är den reggad o fixad med allt i?


Jajemensan, det enda som måste ändras inför bes är att singeltorkaren inte få stå i mitt lägge så att säga!

Åkte dit på flygande bes efter Bug Run på de och de va tom de enda farbror blå klagade på!


mvh

_________________
Jon Rolfsson
Citera
särås
Enköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1401



Så Du vill ha 40,000:- för bilen?
Eller är det ett riktpris?
mvh

_________________
Jimmy Särås på Stertman Motorsport
www.stertman.se

Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist.
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Re:

Särås skrev:
Så Du vill ha 40,000:- för bilen?
Eller är det ett riktpris?
mvh


Min 40k för bilen och de är där budet ligger förtillfället, har dock inte fått pengarna i näven än så, bjud över och kom och hämta!

mvh

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Re:

Roger Gustafsson skrev:
Är den reggad o fixad med allt i?


Bara och fylla på i bilförrådet Roger!! thumbs up

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007
Inlägg: 5166



om nån köpare inte vill ha r-däcken så tar jag dem. Även lättviktsfälgar är intressant..

_________________
//Jonas Ström
Meganekombi -17
Honda VFR1200F -10 (hoj)
Mellan två banåkabilar..
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003
Inlägg: 2305



Re:

zoddri skrev:
om nån köpare inte vill ha r-däcken så tar jag dem. Även lättviktsfälgar är intressant..


Köper någon bilen utan dom är han nästan lika dum som Jon som är så dum att han vill sälja bilen.

Mycket trevlig bil att framföra och den går att köra fort med.
Jag har haft förmånen att testa denna bil på SS på Emmaboda och det var en mycket trevlig upplevelse.
Bromsarna är rejält överdimensionerade.
Chassit är trevligt.

Bara hiva i 2 sittastillstolar så är man hemma!

_________________
Karl Birgander

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Re:

Karl Birgander skrev:

Bara hiva i 2 sittastillstolar så är man hemma!


En stol finns och den går att köpa med till bilen så de går att lösa de med

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Re:

zoddri skrev:
om nån köpare inte vill ha r-däcken så tar jag dem. Även lättviktsfälgar är intressant..


Blir svårt att sälja utan dom fälgarna då inga andra finns till bilen och de e svårt att få dit andra än compomotiv fälgar eller liknande då bromsarna e rätt så rejäla

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Galne skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Är den reggad o fixad med allt i?


Bara och fylla på i bilförrådet Roger!! thumbs up


Sugen blev man ju allt....

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Tjingad och ska hämtas på Lördag men ångrar han sig så skriver jag här igen!!

mvh Jon

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



mumma.. hade ju vart något att ha till "golfsamlingen"

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
SÅLD

_________________
Jon Rolfsson
Citera
SÄLJES
S: Golf Gti mk1 -83
1, 2   >>
3377 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande