Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1700 besök totalt |
Nya hjul!
Vad säger stämman om de här hjulen då? http://blog.cardomain.com/blog/2008/ Göran _________________ Hemipanter Göran Malmberg ![]() |
||||||
Vi såg kolfiberfälgar (bland allt annat porr) till formel student på motormässan i stuttgart. vägde säkert inte 1 kg.
![]() _________________ Micke Bergman Alfetta GTV 2.0 - Roadsport Alfa 75 TS - Endurance 164 Q4 - Till salu GTj - Project 7xx |
||||||
Re:
Precis. Så sånna skulle jag också kunna göra. ![]() |
||||||
Re:
![]() ![]() "...are working together in a secret underground laboratory to create the world's first one-piece..." tolkar iaf jag som att de jobbar på det. Men det står ju överallt i kommentarerna ser jag nu... ![]() |
||||||
Re:
Vet inte. Jag läste inte. Men isåfall kan man ju rita upp en flygande bil som väger 15gram och går på vatten om man bara ska lägga ut bilder på sina fantastiska uppfinningar. ![]() |
||||||
Re:
![]() ![]() Alla hugger ju som kobror på minsta nysning inom vissa områden och för att skapa internethype behöver det inte finnas nån substans bakom. Det är ju bara att rendrera ihop lite krafs och sprida lite rykten om kommande bilmodeller, inte sällan går dessa "nyheter" att sälja vad det verkar. ![]() |
||||||
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1700 besök totalt |