Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
632 besök totalt |
2008-06-29 Wankelträff i Fjärås. Fotograf sökes!
Jag arrangerar en liten träff i Fjärås (lite söder om Kungsbacka) imorgon klockan 15:00. Som det ser ut har jag ca 16 bilar (några med VANLIG bilmotor, merparten wanklar) anmälda och runt 26 personer. Träffen är öppen för alla som har wankelfordon oavsett fabrikat eller vanliga Mazdor. Förvisso lär folk ta med sig både kameror och videokameror men skulle vara kul om någon som är en hejare på att plåta ville göra oss sällskap. Givetvis får vederbörande åka wankel tills maginnehållet kommer upp då vi kör runt sjön Lygnern. Skulle någon här på rejsa besitta talangen för att fotografera med känsla och vill hänga på så skicka mig ett mail: bertblennow@wankeltrim.se Just det, är det någon som har wankel eller en Mazda oavsett modell kanske Miata eller MPS eller B1600 (sketagammal pickup) så är ni också välkomna om ni mailar mig pronto. _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
![]() |
Inför träffar
![]() |
632 besök totalt |