Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4344 besök totalt |
Ska testa min 200sx på bana för första gången så ska bli kul, men har ingen ordentlig oljekylare så blir nog inte för många varv med full attack i följd tyvär.
_________________ Daniel Ollikkala 200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012) Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019) |
||||
Re:
Hinner tyvärr inte... ![]() Får komma igen en annan gång... ![]() |
||||
Måste tyvärr meddela att jag uteblir pga väder och ryggsmärtor. Vi ses igen efter sommar uppehållet
![]() |
||||
Re:
Enligt SMHI ska det vara helt ok väder ikväll. ![]() _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||
Re:
Yes jag vet, men jag var tvungen att ta mig till jobbet i ösregnet utan att mista livet också ![]() Ni får klara er utan mig idag helt enkelt ![]() |
||||
Då jag kan konsten att prioritera
![]() ![]() Ska bara svänga förbi Bisting och låna svetsen och fixa pyspunka vid lunch så är jag redo... _________________ Tord Ringenha11 |
||||
Re:
Tur det är stålcord i däcken... ![]() F*n, jag har fetstor lust att hänga på till Sviestad men kan tyvärr inte göra allt samtidigt... ![]() |
||||
Re:
jobbet som du inte gör idag har du väl kvar imorgon ![]() ![]() Du har ju chans att köra Hånglian på sviestad... att uppleva ventilsläpp i slutet på rakan innan rondellen... att våga hålla fullt genom chikanen... vad är det mot en eftermiddags kvarsläpande jobb? ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||
Re:
![]() ![]() Jag har lite viktiga privata grejer att fixa med idag/kväll... |
||||
Fast just nu kom det en REJÄL (men kort) åskskur i Vasastan 8km från banan. Verkar dock vara ganska lokala skurar. Men vill man ha 100% torr bana och har en bit att åka vetikatten om jag skulle chansa. Iofs kanske man redan åkt då
![]() |
||||
|
||||
|
||||
Idag ska jag dit för första gången i år... ( vad har jag gjort under hela våren...????) Men det blir ingen körning, bara snacka skit med er andra och titta på lite fina ekipage
![]() Vi ses om en stund... ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4344 besök totalt |