| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
F1C - om ni vill kunna se bromstemeperatur i HUD
|
738 besök totalt |
|
Vill ni kunna se mer information i HUD på er bil (gäller F1-bilar och M3orna)? [ Graphic options ] Broadcast overlay="1" Texture Detail="3" Rearview="1" Rearview Width="64.00000" Rearview Height="14.00000" Rearview Particles="1" Self In Rearview="0" // Show rear wing and rear wheels in rearview Vehicle Sparks="1" // Whether sparks occur from vehicle-to-vehicle collisions Backfire Anim Speed="20.00000" Moving Steering Wheel="1" HUD="1" LCD Display Modes="3" // Add the modes to allow them: 1=status 2=aids 4=engine/brake temps Automap="1" Player Detail="3" LCD Display Modes="4" ändrar ni till då. Då ser ni motornas temp samt bromsarnas temp i HUden. Ni får bläddra fram den förstås. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Hm det dumma är jag att jag bara kan se en av de tre grejerna och jag vill ju kunna bläddra mellan alla
hur ska man skriva om det är möjligt så man kan bläddra mellan alla gerjer altså broms/motor temp, skade däck temp bilden samt grejen som visar vilka hjälpmedel man har på förutom de andra som verkar vara standard.
_________________ Thomas Tegbäck |
||
|
Detta var ju underbart. Nu har jag iaf fått reda på vad som händer i mina GT 2002 race ibland. Nu måste jag bara ta reda på varför
Det är efter ett par varv som frambromsarna helt plötsligt lägger av ibland. Jag vet inte vad det är som gör det, men helt plötsligt så funkar dom inte längre och då ser man hur bakbromsarna ökar i temp vid inbromsningar och frambromsarna bara kallnar och kallnar tills dom är nere i lufttempen. Det går ju självklart inte att köra normalt under dessa förhållanden utan jag har bara gasat vidare för att försöka förstå varför. Är det någon som har en aning?
Skriv in 7 (1 + 2 + 4) istället så kommer det funka med alltihopa. _________________ 200sx S13 '93 OGS #202 - Jonas200sx |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
738 besök totalt |