Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 12884 besök totalt |
Frågan är om man hinner ner till Ullared och hämta dom nya delarna, skruva ner hela motorn i molekyler, skruva ihop, köra in och sedan mappa innan den 26? Vore retligt att stå där med bilen i delar ännu en gång.
![]() |
||||
Re:
![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Förra året var nästan ingen intresserad, men i år har alla hängt över tangentbordet redo för att anmälan ska öppnas.
Vissa har hängt sedan januari.... ![]() Det blir väl mer spännade om man inte vet vilka vrålåk som kommer, eller ? ![]() Inte ge några ledtrådar till cupförarna ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
skulle jag åxå behöva...har aldig kört mellan koner. _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||
Re:
Till Anderstorp förstod jag att det fanns en öppning, men så kom jag på att min koppling slirade väl mycket under Knutstorpskörningen förra helgen så det fick va. Nykoppling är på plat i veeckan sen jäklar ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
Re:
Kul! Nu får man börja trimma lite då om man ska ha en chans. Mina fjuttiga 2.3 liter räcker inte långt. Fast när jag är färdig har jag 57cc mer än lille Fredrik. Och det tycker han inte om ![]() |
||||
Re:
är det inte 2,4? ![]() ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||
Re:
Äsch får du plats lär vi vara 2 sniglar, blir premiär för mig men det skall bli skoj att ha betat av även detta ställe. Stort tack till skogsmulle 1 från 2:an Jag är så glad att vi kom med, och vi är värda det ![]() Detta skall bli skitskoj även om jag hamnar några minuter efter er andra. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Du får komma som "Stig" Lindkvist ![]() |
||||
Lite info till anmälda då information försvann när anmälan stängdes:
Träffavgift 400 Kr (betalas via BMWSC:s plusgiro) Övernattning om så önskas på tex www.hotell-amigo.se Incheckning kl. 0800-0900 Lunchpaus kl. 1200-1300 Avslutning kl. 1700 Personlig utrustning: Hjälm, handskar, heltäckande klädsel, och lämpliga skor. Gatlegal bil: Försäkrad, besiktad, och skattad med mönstrade däck (lämpligen r-däck). Uppvisa giltigt medlemskort, och förarlicens racing under incheckningen. Personliga nummerlappar är OK. Polistillstånd och tävlingstillstånd. En hett eftertraktad pokal, och enorma "bragging rights" till vinnaren i klubbmästerskapet ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 12884 besök totalt |