Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 15470 besök totalt |
Rejsa.nu-banträff
Japp, då är man anmäld! Kan inte missa tillfället att nafsa "Kampfdackel" i rumpan runt Sturup. ![]() ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Åh mein kleine Terrier, så gött!
![]() ![]() Råttan är anmäld också, så några blir vi allt! Ni kan väl nästan samåka? Tänk på att betalning gäller som säkehet för att få köra ![]() Hur har ni tänkt göra? Min plan är att komma tidigt som f.. på Lördag. _________________ ![]() |
||||||
Re:
NEJ, Du ska komma med tårta på fredag för då fyller jag 35 ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Men va bra då kan ju du rservera plats för tre dinkytoys påbästa plats i depån då, så slipper vi gå upp så satans tidigt
![]() Fin årgång 73orna ![]() Det får bli och ta med tåta till depån fast på lööödag som en viss jkpg bo hade sagt..... _________________ ![]() |
||||||
Pyntat....
.... å klart idag. Borde få "blå text" inom några dagar. Jag är där i ottan ![]() ![]() ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
hmm, Undrar det va jag har rökt på men något har jag missat.
![]() Vad är detta för träff/bankörning?? Då man inte har bilen än så är man lite vilse i planeten. _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
Re:
Ja vad säger man... Suck. Villse i sin egen kakburk. ![]() Nu vet jag vad det är för träff och så klart så är jag anmäld för detta då jag måste vara klar med en bil som rullar till dess. Chansen är stor att den ser ut som fan men vad gör det. Då blir jag inte sne om det blir fler dass... Skall bli kul att rejsa mot dom små hundarna... Undrar om dom är kopplade?? ![]() _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
Koppla jakthundar!?
Att koppla upp die zwei kampfdackeln och sätta på dem munkorg är ingen nätt uppgift!! Det gäller att komma ihåg att de bits därfram. Därför lägger man sig snällt bakom...... ![]() Kul att vi får ihop en audi-depå! Hoppas vi får till några Audi-stinter oxå!?!! ![]() ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Ja då har man anmältsig och betalat.
Detta skall bli kul, får dock se hur man löser boende. Vi får göra ett litet, ursäkta, STORT Audi stall där. ![]() _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
Re:
Jag kommer endast vara på plats Lördagen, kommer tidigt och drar sent. Hur har övriga tänkt att göra? _________________ ![]() |
||||||
Re:
Lördagen blir dagen för mig också. "Kommer i gryningen och försvinner i skymningen" - Låter lagom spännande va' ?!?? _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Re:
Klassisk TTerrier style! ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
En liten koll med er småhundar!
![]() Har ni problem med övernattning eller? Jag håller på och tittar på att boka lite hotell rum inne i Malmö. Dess skulle kosta er i så fall 0kr/pers! Ja jag skrev rätt! ![]() Är ni intresserade får ni höra av er. Är vi tillräkligt många så går det att fixa. Har ingen lust att bo själv på hotell... ![]() Alla som skall till denna träff och är medlemmar i Audi ClubSport får gärna höra av sig. _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
Re:
Tjoho, gratis e gott! Jag e på om jag nu lyckas skrapa ihop lite pengar ![]() _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
Re:
Tackar för erbjudandet, men har lite annat uppbokat på fredagen. _________________ ![]() |
||||||
Re:
Söndagen då? _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
Hej alla glada Audisar!!!!
Vill bara meddela att jag har två rum stående med tre sängar i varje. Detta på ett hotell i Malmö ca 25min från banan. Alla som är intresserade av en GRATIS sovplats och frukost får gärna höra av sig. Skulle instresset vara stort går det alltid att fixa fler rum. ![]() Ha det gött i sommar solen! _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 15470 besök totalt |