Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2265 besök totalt |
2008-07-18 Kinnekulle med MX-5 Racingclub (15 rejsa-platser)
MX-5 Racing Club arrangerar en bankörning på Kinnekulle Ring fredagen den 18 juli. Det kommer dels bli körpass i 3 grupper (beroende på erfarenhet/ambitionsnivå) och dels en lagtävling (kval + 60-minuters rejs). Vi är försäkrade via SBF, har du inte racinglicens går det bra att lösa prova-på licens på plats. Ett begränsat antal platser (max 15 st) ställs nu till förfogande för rejsa.nu. Är du intresserad görs anmälan i 3 steg: 1) Skriv upp dig på listan i denna tråden. 2) om du är bland de 15 första så anmäl dig via formuläret på vår hemsida: http://www.mx5racingclub.se/index.ph 3) Betala in till klubbens plus eller bankgiro. OBSERVERA ATT ANMÄLAN INTE ÄR GILTIG INNAN INBETALNING GJORTS OCH SISTA INBETALNINGSDAG ÄR 8 JULI. Mer information om tider, krav på bil och förare, priser och inbetlaningsinfo hittar ni i kalendern på vår hemsida: www.mx5racingclub.se _________________ Andreas Eckemark |
||
Re:
http://www.mx5racingclub.se/uploads/ Svårhittat men det gick ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
När måste man anmäla sig som senast!? Sugen på att köra lite,, men just nu är bilen paj, drivaxel och bromsar slut sen TPC på knutan,, vet ej när jag har bilen klar.. Och det är ju lite trist å anmäla sig och betala om jag inte kan/hinner!
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
Enligt inbjudan var det 8 juli men man kan efteranmäla om det finns platser över, kostar 200 kr extra.
Kontakta Niklas Falk isf. 54 bilar anmälda hittills... _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
Re:
|
||
Re:
|
||
Så, nu är jag anmäld.
![]() Kommer med Porcshe 944 Edit:
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
Hitta ingen info om det var ok. med obesiktigad/avställd bil!?
(utan uttagen vagnbok) Även lite frågande om 60 min.,., står följande: 60-minutes Debut- eller racinglicens (ej PR-licens) Din bil: enl. resp. klassreglemente i SBF:s regelverk Inget krav på uttagen vagnbok!? Bilen har ju tidigare gåt i fyndbörssen men var några år sedan vagnboken plockades ut.. Licens har jag.. _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
Re:
Alla varinter går inte att skriva övertydligt i reglerna (det blir inte mindre diskussioner och tolkningar iaf). Vagnbok kräver vi inte. |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2265 besök totalt |