Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (2852 totalt) |
|
||||||||||
Ser de lika groteskt stora ut i verkligheten som de gör på bild? |
||||||||||
Ja och nej, Svårt att förklara biljäkeln.. Den känns inte större än en R34a om man har dom brevid varandra, men den är ju mkt "större" bak, så den upplevs nog som lite större.. Dock har den ju linjer som gör den mer som en Db9 mot gamla skylines som är mer som.. Ja.. Vanliga bilar.. :P Den är stor, men inte hiskelig..
Tänkte hyra en i veckan om jag har tid, så man får se hur den verkligen är. _________________ Daniel Gardh Mazda Rx7 FD3S "Touge Monster" |
||||||||||
|
||||||||||
Jag har sett den i verkligheten på Nürburgring, den är stor....ungefär som en Mercedes S-klass ![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||||||
Tror det var den bilden som jag såg här på rejsa. Nu har jag iof också en stor bil, så jag kan väl inte säga att stora bilar inte faller mig i smaken ![]() ![]() Snabb verkar den vara iaf, tyckte jag såg enzon skymta förbi på top-gearlistan också om man nu kan använda den som referens... |
||||||||||
Utan tvekan är den snabb ![]() ![]() ![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||||||
I några veckor tills GTR V-spec kommer med en officiell tid. om man tänker på att den var 0.7 sek långsammare än Enzon på Topgear banan fast Enzon har 600hp mot 480 och att Enzon säkert är flera hundra kilo lättare är det inget annat än hysteriskt imponerande. |
||||||||||
Rätt snabb ja!
![]() Den håller sig med rätt dyra bilar i sällskapet runt den tiden. Bara Ariel Atom är "billig". 1:18,9 Maserati MC12 1:19,0 Ferrari Enzo 1:19,5 Ariel Atom 1:19,7 Nissan GT-R 1:19,7 Ferrari Scuderia 1:19,8 Lamborghini LP640 1:19,8 Carrera GT _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||||||
Den är 4 cm längre än en M3 coupé men är både lägre och smalare än en sådan. Nu är ju iofs M3:an en stor bil den också men det är ju en bit upp till en S-klass. Jämfört med en 911:a är den ca 20 cm längre, 7 cm högre och ungefär samma bredd. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||||||||
Måtten vet jag inte, jag ser det jag ser och det är en stor bil, som en Mercedes S-klass upplevde jag den när jag såg den ![]() ![]() ![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||||||
Precis, kollar man höjden så skiljer det inte så mycket, men arslet är så mycket större på GTR:en. Lite Corvette C5-stuk där. Dock har den ju väldigt lågt cw-värde men frontarean borde vara rätt stor.
_________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||||||||
_________________ //Anders Jegeros Får betalt för att resa runt. |
||||||||||
SJUKT imponerande! ![]() |
||||||||||
Den där till vänster är ju ingen sportbil... ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (2852 totalt) |