Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2289 besök totalt |
Hur lång tid för licens?
Jag skickade in mina papper från licenskursen jag gick för ett bra tag sen till bmwsc:s postbox.. hur lång tid brukar det ta för att licensen ska skickas till mig? |
||
Re: Hur lång tid för licens?
Det brukar gå fort brosan gick ju kurs samtidigt som du & fick sin licens lagom till anderstorp fast det har ju varit semester tider ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
Förbundet som i slutändan skickar ut licensen håller till i Sollentuna, det går bra att åka dit och hämta den. Kan betala med kort eller kontanter.
Ring dit och hör efter hur det ligger till om du har brådis. ![]() _________________ Anders Hansson |
||
Hur lång tid tar det att få tillbaka pappret från klubben så man kan skicka det till sbf då? Jag har väntat bra länge nu känns det som.
Tänkte väl förhoppningsvis köra på mantorp i september och det är nästan så man börjar tvivla på att jag kommer hinna få licensen till dess. _________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||
Re:
Ah, det är så det är... Har för mig att de sa på kursen att det skulle komma tillbaka och att man sen skulle skicka till sbf. Får ringa och kolla då. _________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||
lånar tråden lite om det går bra
nu till saken nu är det så att jag undrar hur man skaffar licens för att få köra i BMW CUP om det ens är möjligt ? finns ju inget bättre än att få rasta en BMW på bana så det är verkligen något jag skulle vilja börja att köra _________________ Viktor Adolfsson |
||
Re:
Du ska vara medlem i BMWSC går sen en licenskurs kostar runt 1500:- här finns det kurser att gå http://www.ostergotlandsbf.se/kurser sen är det bara att börja köra om du ska tävla ska bilen ha vagnbok _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2289 besök totalt |