Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 18276 besök totalt |
Men Erik, du ska byta vattenpump och termostat, inte renovera motorn, smäll i sakerna och åk till denna träff, verkar väl värd att besöka.
_________________ Martin Scotte -Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak. Honda Civic Superstage: 1.22.44 |
||
Det var en toppendag på knutstorp idag med fint väder och ännu finare bilar.
Jag har tagit en hel del bilder så om det är någon som vill ha en bild på sin bil....... hör av er så ska jag se om det finns. _________________ Andreas Nordstedt BMW 2000NK -70 (såld) BMW 525i 24V (såld) BMW 518i -87 Volvo 850 T5 Porsche 924 (såld) |
||
Fick fel termostat, så det blev ingen körning
![]() Dock var det kul att medverka på första BMW träffen, imponerande var ordet. Såg en super fin "macau blue"? BMW M3 E30, vackraste jag sett utan tvekan. _________________ Erik Regnell Kör: Miata -04 #31 MX5 Cup, SPVM Har ägt: -Honda Civic Type R (EP3) -05 -Golf Gti Clubsport S -18 -Honda S2000 -05 -BMW M3-E30 -87 |
||
Nu är jag hemkommen efter denna underbara helg! Stort tack för ett återigen kanon evenemang!
![]() Det blev en hel del körning och vi hade ju faktiskt tur med vädret ändå. Jag plockade upp fruktansvärt mkt gummi de sista passen så det blev dels halt och en väldig obalans, så körningen hem blev intressant, men i motorvägsfart försvann en del, spred nog gummiklumpar över halva e4:an ![]() och återigen, det blev en helt underbart trevlig helg! ![]() _________________ Viktor Starkman |
||
Ett tack till alla deltagare, instruktörer, arrangörer, Svedala MK, och duktiga fotografer
![]() Vädret blev ju OK trots SMHI:s alla försök med regndanser. Ett stort tack även till alla inbjudna företag. Inte minst Förenade Bil. Vilken urladdning av fantastiska erbjudanen ![]() MER-bilen livs levande ![]() Herr Mattsson har under lång tid försökt lura in mig i E21-träsket, och denna gång nappade jag. Det blev Ringtaxi i hans BMW Cup E21:a. Kul att E21:an äntligen höll, och visade att den fortfarande duger att vinna pokaler med ![]() Följde söndagens deltävling i BMW Cup på första parkett. Råck'n råll ![]() Ett par BMW Cup debutanter under helgen, vilket bevisar att det finns gott om duktiga gatbilsförare i klubben, och att BMW Cup erbjuder härlig racing även för nyfikna veteraner från andra racingserier. _________________ BMW MC-klubben |
||
Bilder finns även i denna tråd:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ BMW MC-klubben |
||
Ja då har man vaknat upp efter en underbar helg på Knutan, vädret var som sagt lite osäkert mest hela tiden men kanske 3 varv av mina 120 var det lite fukt på banan resten var torra.
Tack till alla som jobbade för att få ihop allt, tack till alla deltagare som var där det var verkligen skoj att träffa lite nytt folk och njuta av alla bilar. Längtar redan till nästa år men innan dess har vi ju en bunke andra banträffar! Bästa stunden var nog när jag och Johan med sin gamla cupbil låg och fightades på skoj, vi var jämna och turades om att vara dragbil, även jag och Niklas orrje låg ganska länge och tampades i slutet, hade jag haft mer än 1kg i en backdäcket hade jag kört fortare Niklas jag lovar! (visst är det skönt med ursäkter) Avslutningen på tre stjärnor i Kågeröd börjar bli en tradition, trevligt att få sitta ner och prata med alltid lika trevliga Matz o Mia oxå! ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Kan bara instämma i kören, klockrent event och stort tack till samtliga inblandade!
För egen del så var helgen MYCKET lyckad. Förstapris för bästa cab. Gratis bänkning av bilen (Vinst) Enligt Bert-ola som hade sakerna på plats så var min bil den som stämde bäst på hela helgen mot fabrikssiffrorna. Fick 190,1 hk i motorn och det ska vara 193. För 200 spänn blev jag av med några otroligt irriterande småbulor. Samt att få umgås med alla likasinnade är UNDERBART! Blev ett par bilder oxå. :-D http://www.mickeolsson.net/motor_200 |
||
Coolt Micke!
Massor med bra bilder som vanligt (vågar man bläddra igenom alla tro??) Ett ögonblick av lycka var att vi lyckade Bjuda in Rune Tobiasson & Co (MER bils chaufför) till vår egen lilla grillkväll på Fredagen, där fick vi höra en hel del trevligt om svunna tider och bilar. ![]() Mmm vilken läcker stjärt M3:an har.... http://www.mickeolsson.net/bilder/kn _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Haha, exakt min tanke... ![]() |
||
Proffsigt arrangemang som vanligt av BMWSC
![]() likasinnade. Vill även passa på att tacka gudarna att dagens ruskväder inte kom i helgen ![]() Bara några enstaka blöta varv som sagt och på det stora hela riktigt hyggligt väder. Fler bilder hade varit trevligt , här eller i efternack . Tack för en trevlig träff och på återseende ! MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Kan bara instämma med det som sagts
![]() ![]() |
||
Re:
Man tackar Måns! ![]() Kunde inte låta bli att pilla lite på denna bilden. Tycker den blev rätt grym! Vad tycker ni? ![]() |
||
Rikard och jag tackar gärna för en som vanligt mycket välorganiserad träff.
Nästa år har nog frun tagit licens och rattar också, "det här verkar rätt skoj ändå...", var hennes kommentar. ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||
Lite bilder:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ett snabbt urval från alla. Alla från helgen finns här: http://www.fjollrosa.com/gallery3/in _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||
Som jag sagt innan Tobias så är det många grymt läckra bilder, kul att du fick så många på min
![]() Såg även på bilen här i tråden att det är jag som åkte med Daniel i CSL:en ![]() ![]() ![]() _________________ Viktor Starkman |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 18276 besök totalt |