| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Bra pris på R-däck Toyo R888(Gatlegala) NYA PRISER 2009
|
52561 besök totalt |
|
om du ska köpa 205/50-15 för 900:-, så lär du behöva smiska din handlare ordentligt(eller bedriva momsfusk).
Han vill nog tjäna nånting öht, iom att det pris du skriver är inköpspris + miljöavgift
Jag hade besök av Mellansverigesäljaren från NDI idag och fick nya listan (iofs visste jag redan priserna från E-handeln åf har med NDI) _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Re:
Ja, vettiga priser hjälper ju till om man skall ha råd med denna sport, eller hur? -Ingen momsfusk, bara övertalning Detta är ingen diskussion jag vill lägga mig i egentligen för R888 är ju ett däck som alla säljer och alla dumpar priserna på, (själv kommer vi åka 048) men för BMW Sport Clubs medlemmar så kan vi nästan nå dessa priser via bra avtal & kontakter. Så de som har betalt medlemsavgiften 2008 kan kontakta Mats & Mia som är så vänliga och orkar "hålla i trådarna" så har de mer info. matz@snowdragon.se / mia@snowdragon.se
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
Jäpp.. kolla hemsidan www.snowdragon.se rubrik BMW SC på lördag lägger vi detta men för att köpa bör man dock vara medlem i BMW SC eller ha en kompis som är det och gå ihop på ett 8 pack..
(ERCup som vi kör själva ligger redan där men det är bara ett fåtal dimensioner.) _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||
|
|
||||
|
Halloj
Jag har en glad nyhet och en dålig nyhet.... Den dåliga är att jag inte hört nått om nya dimensioner!
Den bra är att min däckgubbe kan hålla samma priser som förra året på R-däcken..
Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
|
Re:
Dessa priser fortsätter mao att gälla!!! Skall ni ha extrema storlekar så tänk på att beställa i tid då leveranserna från Japan tar lite tid! _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
|
Re:
Det går bra! Han skickar med bussgods till självkostnadspris! här är kontaktuppgifter Kallhälls Däckservice Enköpingsvägen 199 Järfälla(vid hydromacken) 08-58350531 (Hälsa från Puppan) Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
|
Re:
Kommer detta pris gälla hela året? Skulle vilja ha däck men har lite dåligt med pengar just nu. Närmare sommarn kanske det ser bättre ut. _________________ /David Johansson |
||||
|
Re:
Som jag förstått är det hela sommaren! /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
|
Re:
Helt sjukt... Men nej inte än! Har påtalat detta för generalagenten men än har jag inte fått nåt besked! /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
|
Re:
Full slutspurt nu hos däckgubben :-) Tror NDI börjar få torrt i lagret så skynda och fynda till höstens banmöten! :-) _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
|
Jag var och köpte däck hos Micke i onsdags och kan inte säga annat än att han har fin fin service!
Dock jobbade han själv så man fick vänta en liten stund tills han kom tillbaka från något jobb men det gjorde inget för pizzerian brevid hade vääääldigt goda pizzor (rekomenderas varmt). Som plåster på det såret så krängde han av mina gamla däck helt gratis. Så jag ger helt klart tummen upp för Dessa killarna. _________________ Fredrik Edin |
||||
|
De är toppen att ha och göra med. Jag var påväg söderut från norrland och kom förbi på lite konstig tidpunkt. Inga problem han ställde in dom på macken vägg i vägg så kunde jag plocka upp dom där istället. Klockrent!!
|
||||
|
|
||||
|
Re:
Jag beställde nyligen. Ca 100kr/däck skilde det för mig. Men ring och kolla... _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||||
![]() |
SÄLJES
Bra pris på R-däck Toyo R888(Gatlegala) NYA PRISER 2009
|
52561 besök totalt |
