Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 5280 besök totalt |
Rejsaträffen 22-23/8 Sturup KRANIELS LYXHÖRNA
Som tillval till Rejsaträffens Grillafton så har vi en möjlighet för dom som vill vara med om något extra ordinaire och det är att anmäla sig till "Kraniels Lyxhörna" Som då kommer välkomna sina gäster till "Kraniels VIP-lounge" inne i Sturups Atriumhall med en välkomst-drink med Skumpa och tilltugg medan Kraniel spelar lite loungemusik, därefter följer det mera skumpa och en assiette av kallskurna delikatesser. Huvudrätten består av Grillbuffet på Fläskfile och till det dricker vi en noga utvald Kraniel rödvin och till dessert blir den en chokladsurprise med amaretto och till det dricks det en ? tokaier ?.... därefter är det Kaffe och Avec och på altanen sen så finns det lite cigarrer för dom som röker. För Kraniels Lyxhörna så krävs det minst 10 anmälda och maximalt 30 platser är det som finns utrymme för och det är enbart föranmälan och förbetalning senast den 17 Augusti som gäller. Pris 750:- inklusive allt Anmälan nedan.... Och endast förbetalning senast den 17e Aug på Bg 5832-8287 med tydling märkning KRANIEL LYXHÖRNA och ert anmälningsnr och namn. Betalda 5 Johan Rosenquist |
||||||
Re: Rejsaträffen 22-23/8 Sturup KRANIELS LYXHÖRNA
1. Mattias Meldert 2. Jenny Wallberg 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Eh, betyder "tillval" att man dessutom måste anmäla sig till och betala vör den "vanliga" grillaftonen? _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||||
Nej, det ingår såklart...... det är är bara en mera lyxig variant med alla tillbehör inkl dryck ..... |
||||||
och extra mys! ![]() ![]() |
||||||
Vad är nu detta... ![]() Kraniel luktar inte speciellt illa, jag har delat garage med honom, det var helt OK... Han var iofs inte där så ofta... ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||||
Re:
mer eller mindre iaf...... det kommer inte vara snålt tilltaget på något sätt...... dyrt men bra är parollen för Kraniels Lyxhörna ![]() |
||||||
Re:
Jag ska se om jag kan ordna fram några lådor Dansk fin-öl också. http://www.jacobsenbryg.dk/home/index.htm 3-4 lådor (á 12x75 cl) borde väl vara värt åtminstone en halvering av VIP-entréavgiften. ![]() _________________ -- |
||||||
1. Mattias Meldert
2. Jenny Wallberg 3.Peter Blomberg 4.Johan Norén 5.Johan Rosenquist 6.Ulrich Richter 7.Martin Nilson 8.Henric Jentzell 9.Henrik Stenum 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Nr 3-9 är naturligtvis Audikillar ![]() _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
Have no fear! The Audi Crew is here!
Brukar bli ett jädra drag både på och av banan! ![]() _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
Re:
Det kan ni göra nu...... för med er så vet jag att det blir tillräckligt många och vi kör definitivt.... jag har precis nu bekräftat hyran av lokalen som ni kommer få vara i till Sturup Raceway....... |
||||||
Pyntat och klart!
Kom igen nu fegisar! Fyll på i listan så skall vi partaja som om det vore 1999! _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
Re:
Ja på den tiden vi var snygga och smala! ![]() _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 5280 besök totalt |