Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 15470 besök totalt |
Re:
Tack! Ville bara veta... Det är ju lite surt att åka till Sturup för att hamna på läktaren för att man inte betalt för någon licens/försäkring eller vad det nu är frågan om!?!! Ärligt talat är det inte lätt att hitta någon info om detta i inbjudan, men det kanske är jag som inte läser "det finstilta"..... ![]() See you soon!!!! ![]() ![]() ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Ur infotråden https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Förhoppningsvis så tillför jag något ![]() ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Mina kära Audi kompisar.
Jag måste tyvärr meddela att jag troligtvis inte kör på Sturup. Detta pga att min motor har rasat under inkörning av min nya koppling. Det ser ut som att en ventil i en av de nyrenoverade topparna har ramlat rätt ner i kolven som sen tryckts upp i tändstiftet, kortslutit så lite elektronik har brunnit och toppen är demmolerad. Har inte lyft toppen än utan bara tittat ner med kamera och lampa. Så nu skall allt börjas om igen, hoppas inget gick ut i turbon. Känns som jag aldrig kommer få till baka min bil....... ![]() Dock kommer jag vara med.... _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
![]() ![]() Till och börja med så tackar vi Fredrik SLC för möjligheten! ![]() Audi ClubSport kommer att ha en egen quattro parkering på Sturup. ![]() Vi kommer litet (3*6m) tält med bord, stolar och nya tjusiga banderoller, samtidigt passar vi självklart på att bjuda på lite kaffe och bilsnack om man blir sugen. 220 v kommer finnas om behov uppstår. om de senaste meddelandet stämmer så skall dekalerna med nya ClubSport loggan vara klara till Sturup! (Ej prissatta ännu.) om någon har något de vill visa upp eller förgylla miljön i vår lilla hörna är det bara att säga till så fixar vi till något. Då Rejsa träffen är stor måste vi föranmäla vilka ekipage som skall vara parkerade i Quattro ecke. Följande ekipage har jag anmält tills nu, 15. Lennart Strömbäck, Audi RS4 B7, Hardcore 52. Ulrich Richter, Audi TT, Mellan 66. Gustav Uhlander, Audi s2, Nybörjare 121. Johan Rosenquist, Audi RS4 2006 (B7) eller Audi TT om bilprovningen vill, Hardcore 125. Björn Risberg, Audi TT, mellan 139. Peter Blomberg, Audi TT, Mellan 146. Gustaf Lagunoff, Audi A3, Nybörjare 147. Toms Axelsson Audi TT Hardcore 161. Hans Wännman, Audi S3, Mellan om någon inte vill parkera i Quatttro ecke så skriv bara här så plockar vi bort er från listan. Likaså om ni vill in på listan, krav är Audi! Väl mött på Sturup! SportFahrer Grüsse, //Ulrich _________________ ![]() |
||||||
Re:
Va' schysst! MYCKET bra jobbat! Kul att kunna visa upp "ClubSport"!! Spontant kommer jag att tänka på två saker: 1. Är det läge att du gör någon arbetsfördelning vad man skall/kan bidra med samt schema för bemanning. Vi är ju ändå en "tysk" klubb och där härskar ordning och reda!? ![]() ![]() ![]() 2. Om vi meddelar Per (på Ace) kan han säkert bidra med "ett och annat" som kan passa i unsere ecke!!?! Jag tar gärna på mig att kontakta honom om jag bara får klartecken..... ![]() ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Re:
Va' schysst! MYCKET bra jobbat! Kul att kunna visa upp "ClubSport"!! Spontant kommer jag att tänka på två saker: 1. Är det läge att du gör någon arbetsfördelning vad man skall/kan bidra med samt schema för bemanning. Vi är ju ändå en "tysk" klubb och där härskar ordning och reda!? ![]() ![]() ![]() 2. Om vi meddelar Per (på Ace) kan han säkert bidra med "ett och annat" som kan passa i unsere ecke!!?! Jag tar gärna på mig att kontakta honom om jag bara får klartecken..... ![]() ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Re:
||||||
![]() ![]() Du är ju "miljö ansvarig" och där ingår väl även trivselmiljön! ![]() Vi kommer trycka upp lite infoblad som är planerat att dela ut till intressenter. Behov är väl tältresar hjälp som är mest prioriterat. Sedan tror jag inte vi behöver vara så tyska med bemanningen då vi kör i olika grupper samt att några kommer med ner som inte skall köra. _________________ ![]() |
||||||
Re:
Du är inte snäll!!! Fortsätter du så kommer jag med Citran och spöar din bil!!! ![]() _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
Re:
Kul idé! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Re:
Jag. Det är ju där det "händer", inte i Malmö ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
Du kan ta bort min bil, allt kommer få rivas i motorn så det komer ta låååång tid. ![]() Så jag kommer nog med min race Citra! ![]() Med andra ord så kommer inte min S4:a stå uppställd. _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
Nu är ju de flesta av oss inte bara bokade till GRILL kvällen utan även till VIP hörnan! Hoppas fler hänger på!
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
Jag ber er: ta kort, ta kort, ta kort...
Kan ju inte vara med, eftersom jag har åkt tillbaka till Chongan, men vill verkligen bli uppdaterad på helgens händelser i efterhand. Xie xie _________________ David Axelsson Audi Clubsport A4 racingprojekt. ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 15470 besök totalt |