Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5403 besök totalt |
Re:
Äsch tyst nu Thord... svansmotorporsche då skulle jag bara gå runt i varje sväng... ![]() M3an är ju kul och ganska snabb och numera även pålitlig så vi håller nog som sagt fast vid den! ![]() |
||
Re:
Jo, det ser onekligen bättre ut för flera potenta klass 6-team. Det var Saaben jcg syftade på, men det kändes som att den är ett steg tillbaka. Snarare en lämplig "hyr-bil" En 968 vore väl inte fel, eller en 924 med 3liter-snurran... ![]() Nu har iofs Lycke hitttat en rätt bra kombination, har du spanat något på den? _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||
Re:
Ja det är bara tt hålla tummarna för att vår klass 6 bil håller nästa race också... ![]() Jo det är väl något åt "hyr-bil" hållet som det pratats om. Men ska inte säga för mycket, det är ju Thomas planer så jag vet inte så mycket om det. En 924a med 968 snurra är nog snudd på optimalt! ![]() Jo jag har pratat lite med Lycke teamet om deras 924a, om jag minns rätt har de en SAAB turbomotor i den? Har dock inte haft förmånen att kika så noga på hur den är byggd, men snabb är den iaf! ![]() |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5403 besök totalt |