Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1588 besök totalt |
2008-08-23 Challenge Lunda flygfält
Det är nära nu, på Lördag kör vi http://challenge.nu/ ![]() Det finns fortfarande 2-3 platser kvar om det känns suget att ha lite kul på lörda. Får jag ihop gräsklipparn så tar jag nog med den & kör ett par varv på da'n ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||
Det är i dagsläget 20 som avser att komma och köra....så det finns utrymme för några bilar till...
De norska vädergudarna verkar vara på vår sida också: http://www.yr.no/sted/Sverige/Uppsal Låt oss hoppas på norrmännen har rätt.... |
||
Re:
Tiderna ovan stämmer bra ![]() Det brukar komma ut ett mail 1-2 dagar innan körningen med mer information. Vi ses på Lunda! |
||
Är lite sugen på att komma och köra, satt och kikade på hemsidan nu och vet inte hur jag gör med betalningen? Hinner den godkännas imorgon eller ska jag betala på plats? Samma fråga ang. SMA licensen...
_________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||
När du fixar SMA-licensen kan du skriva ut det från hemsidan om jag inte missminner mig alldeles på tok, sedan när det betalats gäller försäkringen.
Anmälan: Så länge den är öppen på hemsidan så går det ju att anmäla sig ![]() ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||
Re:
Har precis fixat med SMA men jag kommer inte hinna vänta på inbetalningskortet... Nån som har en bra idé eller får jag snällt stå över till nästa gång? _________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||
Kollade på SMA's hemsida där står det " Licenskostnaden är 350:- för helår som gäller 1 år från teckningsdatumet, "
Det gäller då m.a.o. från att du har tecknat försäkringen. Du behöver försäkringsnumret för att kunna anmäla dig. om du får problem går det ju att ringa Mash AB på 08-54 62 40 32 ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1588 besök totalt |