Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2195 besök totalt |
2008-08-26 Mantorp med Increase / Heldag 1500:-
Den 26 / 8 Tisdag kommer Increase vara på mantorp igen. Mer info: http://www.increase.nu/website1/sd_p Pris: 1500:- / Heldag ![]() alla är välkommna ! / ola _________________ Ola Malmquist |
En träff som jag verkligen kan rekomendera för den som vill köra mycket bil en dag. Att möjligheten finns att se en och annan finbil är inte tråkigare.
Att sedan alla kan köra ifrån Thomas i hans nya F430 gör ju dagen ändå bättre ![]() ![]() Tyvärr kan jag själv inte delta denna gång men ser verkligen fram mot nästa träf ni anordnar ![]() _________________ /Petter Ledin |
Redan anmälda:
Ultima GTR-TT Ferrari 430 Porsche 996 GT3 Porsche 997 GT3 Porsche Boxster Ferrari F40 Ferrari 550 Maranello Ferrari 430 Porsche 911 Turbo Porsche 996 Alfa Romeo 164 ClubSport Porsche 996 Turbo Porsche GT2 Porsche GT2 Porsche 996 Turbo Porsche Carrera GT Porsche 997 Turbo På bara en vecka det är bra jobbat ! och Kenson anmälde sej med vändande post. men jag saknar några M3or /o _________________ Ola Malmquist |
Shit pommes.....
...vilket härligt gäng, snacka om att min Alfa passar som handen i handsken ![]() / Micha _________________ Micha Forsgren (Kihlströms Bil AB / Italienska lastbilar) Alfa 164 Q4 1997 Alfa 164 Turbo banracing i Car Challenge Audi A6 (frugans) |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2195 besök totalt |