Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 15470 besök totalt |
Namnlappar
Har varit i garaget och pysslat om "Bettan". ![]() ![]() ![]() ![]() Som en sista åtgärd tejpade jag dit namnlapparna jag skrivit ut från Rejsa-sidan. Dessa var prydligt utskrivna med mitt namn på..... Då tänkte jag och log - Vad har de andra skrivit på sina namnlappar?!?? ![]() ![]() ![]() ![]() Btw så dyker jag nog upp på fredagskvällen om jag får någonstans att knoppa efter allt mitt velande. ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Skulle vilja kolla hur tidigt folk kommer ner på fredag.
Då alla rummen står bokade i mitt namn tänkte jag namna dom till AUDI så att ni bara anger det. Skall kolla med dom på fredag dag för att checka läget. Annars är det bara att ringa mig på 0708-748308 om ni har frågor om hotellet. Hotellet är Scandic Segevång i Malmö. Karta finns på på www.scandichotells.se Ha det gött!! _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
Re:
Jag skulle kunna vara nera framåt 15-16 snåret om inte bilen havererar på vägen ner _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
Re:
Kommer du rulla med TTn ner?? Kommer man kunna tigga till sig att få åka med lite då min bil är död? _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
Re:
Tigga kommer aldrig fungera, (t)tillbedja är melodin ![]() ![]() Kommer Lördag och du kan väl checka in mig innan ni lämmnar för banan på Fredag morogn om det är ok! Ringer kl 0400 lördag morgon och påmminer dig !!! _________________ ![]() |
||||||
Re:
Som det ser ut nu så åker jag TT ner men det blir nog inget pressande på bana. Luftmassemätaren bottnar ur vid ca5500 varv och då går spridarna för fullt och a/f är åt skogen. Dessutom har jag ett elakt glapp i mina fina (läs apskit) powerflexbussningar. Den spökstyr när jag växlar från broms till gas och tvärt om. Hinner inte få i buren heller. Den är på omlackering. Jag är glad att bara komma påplats med bilen. Vi får hoppas att den tål soljus efter så många år i garage... _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
Re:
Jag bruknar ju alltid kunna slappna av när vi är tillsammans och då går heller inget sönder... ![]() _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
Nu har jag packat bilen! (TT)
Jag har med 1 st 9x3m partytält, 1st bord, 2 st stolar, 1 st boomblaster(bergsprängare), 2st 3m Audi ClubSportbanderoller, en pytteliten audiflagga, 1st 220 kylbag, 2st grenuttag(totalt 7 uttag), ca 10m förlängningskabel och en sladdlampa. Jag har inga innerskärmar kvar... Jag har inte med Audi ClubSport infoblad för jag har inga bra färdiga och jag hinner inte göra några nya. _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
Tack för en grymt trevlig träff alla underbara ClubSportare!
Blött och jävligt, men det är svårt att inte känna sig välkommen i detta underbara gäng! Behöver bilder så maila mig gärna om ni har något! Kör vi på mantorp igen! //Ulrich _________________ ![]() |
||||||
![]() Ulrik, du kan väl slå mig en signal vid tid.... 0708 800 695 |
||||||
Re:
[quote="Fredrik - SLC"] ![]() Tack själv, Fidde! Vi bara måste ha fler träffar samt Kraniel hörnor :woot: _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
|
||||||
Kan bara säga en sak om helgen.
Blött med riktigt gött! Tack alla för gött humor och tack Kraniel som visade innebörden av ordet VIP! Ser redan fram emot nästa Rejsa-träff. ![]() _________________ Henrik Jentzell aka Dark_Fraggel Audi S4:a med extra rödlök. Audi ClubSport |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 15470 besök totalt |