Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 1 besök senaste veckan (17059 totalt) |
som jag sagt via pm.. Körs det kommer jag i morrn och du får en 5hundring i Näven! :woot:
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
Så det är klart! det blir av!???
Hemkommen nu och vill veta om jag skall dra igång operation "tokmek" ![]() ![]() _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
||
Finns det någon vänlig själ som bor i närheten eller kör förbi ett Kjell & Company som har lust att köpa ut ett kamera stativ till mig? Så jag slipper bulta fast kameran i fronten;)
![]() Den som gör det kan få en åktur som tack för hjälpen! Ring eller sms på 0738156656 vore trevligt _________________ Henrik Fick |
||
operation tok mek klar.. blilen blev lastad i går kväll!
Hoppas det funkar har inte hunnit provköra... ![]() Bara en arbetsdag kvar sen ses vi!!!! ![]() ![]() _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
Jag kommer med komma, med pengar i näven
![]() Ska bara byta till mina andra (gatdäck ![]() är det S-03:or, så de ska väl funka, ska bli intressant att prova bummsen! MVH _________________ István Csiszár |
||
Re:
Jag skulle behöva en själv. Blir det tid över springer jag in på vägen förbi Växjö och köper om de har hemma. Ringer dig isåfall och hör om du fått tag i nån. /Jim - 0703-686475 _________________ Jim Kindblad Mazda MX-5 1.8 -99 Opel Speedster 2.0 TURBO Opel Speedster 2.2 N/A *såld* 2st Mazda MX-5 1.8 -94 *sålda* |
||
Tack för idag grabbar.. kan meddela att han som voltade och han som satte räcket mår förhållandevis bra.
Tur i oturen att detta var slutet på säs, en total brunnen bil, en frontad i räcket, en som gick på nödprogram och min med motor ras. Hoppas att det inte var några sura miner för att ni andra inte fick köra mer. Kunde slutat mycket sämre än vad det gjorde! Ses -09 om vi är välkomna tillbaka =) _________________ Henrik Fick |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 1 besök senaste veckan (17059 totalt) |