Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 12633 besök totalt |
_________________ Tord Åkerman |
||||||
Det är en "drag race bil"
![]() Jag hade lite problem med ett däck som for av i samband med en inspektion av en dagvattenbrunn. Men det fixade sig snabbt med lite luft från kimmens kompressor. Faktum kvarstår att jag körde fortare än Micke R1 på Avenisto, med ovan halvtrasigt däck ![]() Men håll med om att den ser rätt rå ut, bra låg är den _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
||||||
Re:
Det är skillnaden mellan Locost och Westfield, i en Locost är mekoverall och rejsoverall samma plagg. Medan man i en Westfield har en raceoverall och en mekoverall. observera att jag iallafall inte har silkesvantarna på mej (som jag hade på Mittsverigebanan). |
||||||
Men din bil går ju inte, så jag förstår inte varför du har en raceroverall. Borde räcka med bara mekaroverallen.
Nä! rättning i ledet!!! Se till att få ordning på edera vrak, så vi kan åka igen. Micke _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
||||||
Tack för en trevlig vecka!
Hej grabbar och tack för en kul vecka ! Skickar med några bilder från resan. Uppställning innan vi bordade färjan ![]() Mycket ideer om vägval! ![]() Mycke pulver! ![]() I depån på Motopark ![]() Våra finska vänner kom med sina välbyggda och snabba Locosts. ![]() ![]() Bjarne i meckartagen. ![]() Uppställning på griden. ![]() ![]() ![]() CB Jagar ![]() Team Roadster finslipar taktiken. ![]() Snabba bordet. ![]() Blomman och Tommy "Regnkungen" dominerar i baren. ![]() Stugmys vid Motopark. ![]() På väg mot Ahvenistobanan. ![]() Depån i Ahvenisto. ![]() ![]() Fler snabba Finska Locosts. ![]() Den höll!!! ![]() Sista traditionsenliga middagsstoppet i Nordendal. ![]() Mvh, Andreas _________________ Andreas Naeslund |
||||||
Re:
Instämmer med Micke. Med "ny" låda och liiiite bättre väder så blir det perfekt ![]() ![]() /Patrik _________________ Patrik Ekman |
||||||
Re:
Rätt många faktiskt, men det var trevligt ändå ![]() _________________ Micael Åman Petrolhead and all around nice guy |
||||||
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||||
Re:
Hej Videon ser inte ut som den skall utan ljud. Sorry, hade lite problem med att få allt att fungera när man flyttar över video till youtube. http://www.youtube.com/watch?v=ipr1k Jag hade det lite svårt att få allt att gå som jag ville. Bilen är lite olika att köra vid vått väder än förra bilarna jag kört med. Lärde mig att köra på ahvenisto, så det känns inte så illa. Har kört i räcket bara en gång och spinns räknas väl inte? ![]() Var jättekul at köra med er, tack för att jag fick chansen att vara med. Hoppas vi träffas också nästa år. -Henrik |
||||||
Här kommer lite bilder
![]() Kimmen förklarar för grabbarna vem han vill köra ifrån. ![]() Det var säkert någonting intressant där i mörkret ![]() ![]() Förväntansfulla pojkar ![]() Kimmen har köpt lite leksaker ![]() Micke drömmer om snabba varv ![]() Brutal bil, men alldeles för långsam ![]() ![]() och trasig dessutom ![]() Fjollmeck, silkeshandskar och overall. Han försökte neka men........ ![]() En ödmjuk Kimmen berättar om vem som var snabbast ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medans vi andra umgicks så analyserade Kimmen. ![]() ![]() ![]() Någon har lite problem med den Finska drinklistan ![]() Andreas nybyggda Caterham ![]() ![]() ![]() Kimmen är ivägen ![]() Micke leker följa John ![]() Åman jagar Andreas ![]() Åman har nått Nirvana och plockade bilar i ytterkurva ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Legend car ![]() ![]() Lite rallyhistoria ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nöjda grabbar ![]() |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 12633 besök totalt |