Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 12939 besök totalt |
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Jag försöker, men din kravlista gör det svårt: 500 hk, 500 kg, minkpäls, guldkedjor, och en flaska skumpa i kylfacket ![]() Återkommer ! _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Hej på Er kamerades!
![]() Då bilen ej är klar (det sista är ju kvar, lister och emblem ![]() ![]() ![]() Vi kommer försöka skjuta lite med filmkameror på Mantorp över i första hand BMW cup ekipagen och dess race, för att sedan klippa ihop en reklamtrailer att sätta ut på hemsidan och forum. Så ifall ni undrar varför två jönsar springer runt och detaljfilmar era bilar beror det på detta, kommer dessutom filma racen från fyra olika positioner för att få ihop nåt bra sammanhang i trailern senare. Vi som filmar är Mats Kinnby och Timmy Sjökvist, och vi älskar depåkaffe och kakor. Så putsa upp kärrorna nu inför söndagen. Kör hårt! _________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||||
Re:
Jäkligt bra initiativ, vi är många som kan bidra med filmer innifrån bilarna också som ni kan klippa in i reklamfilmen. Många coola fighter är ju fångade på film under året. Detta kan ju bli hur coolt som helst. Har ni någon ftp öppen för uppladdning av filmer så hojta ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Hur f-n gör man de där citat-klippen?
![]() "...lister och emblem..."? Tjafs!!! > ![]() Men jag förstår, konsten lockar mer än bensin, bränt gummi och svett. ![]() BTW, om du behöver en "leading star" så säg bara till (Putrix aka "Babsan" ställer så gärna upp) ![]() _________________ Mikael Eriksson |
||||
Re:
Himla tur ni skrev detta:). Jag hade planerat samma sak till helgen, hade fixat extra videocamera. Men ni verkar vara bättre rustade för detta!Tummen upp för detta initiativ. typiskt bara att min motorhuv ser ut som på en folkracebil ![]() _________________ olof Johansson |
||||
Re:
Tackar! Jo, man kan ju inte bara sitta hemma då det var tre säsonger sedan man körde BMW Cup och fortfarande inte har fått ihop kärran, ursäkterna börjar ta slut nu... Kommer till start 2009 men fram tills dess kan man ju roa sig med annat. Vi kommer klippa ihop något lite längre för att läggas på CD, klubben kan ju ha det som promotion, men trailern blir väl 4-5 minuter lång max. Komer förmodligen skjutas på 6 olika platser runt banan under två heat, så man kan följa nån fight förhoppningsvis. Vi får se hur det blir, vädret kan ju bidra med lite action verkar det som... Putrix: Meddelar FTP senare om du vill ladda upp ett klipp. Kör hårt! Masse _________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||||
Re:
Micke ang citat så testa "citera" knappen längst upp till höger i varje inlägg. Får se om det blir pengar över i år, kanske kan klubben skicka dig på kurs i "Windows for dummies" ![]() Undras om du eller jag liknar babsan mest.... -vi får se på avslutningsfesten ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 12939 besök totalt |