Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2251 besök totalt |
Någon som har bilder från Mantorpträffen? På min TT?
Någon som har bilder från Mantorpträffen? Kanske till och med min TT? Ingen tror på mig att den faktiskt rullar så jag behöver bildbevis! ![]() _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
Tror du verkligen det var någon kamraman som han med och fota så fort som du körde
![]() ![]() Max laddtryck 0.5 bar? ![]() Allvarligt talat så hade jag också tagit det lungt med tanke på att allt är nytt och inget släp om det skulle gå illa, ser fram emot när mappning och allt är klart, snabbast i klubben sen? _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||
Re:
Ehhh... ja det var i alla fall ingen som körde om mig när jag var ute så det så! ![]() Finns en liten chans att jag har mjukvara från unitronics i Canada till nästa träff. Mappning får bli till våren. _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
Re:
Den lyckosten som ändå hade 0.5 bar. ![]() Även om min bil går att få ordning på nu innan sista träffen så lutar det åt att jag stannar hemma och sitter i soffan och ser på tv. ![]() Men det är ju ny säsong nästa sommar så man får hoppas på mer körande då. _________________ Stefan Alm |
||
Re:
Blir det ordning på bilen så kanske jag åker dit för att testa så den går ordentligt då man ju inte kan göra det på vanlig gata direkt. ![]() Men jag åker hem efter körningen i så fall... _________________ Stefan Alm |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2251 besök totalt |