Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (4349 totalt) |
Coolt av Räkan att stänka dit snabbaste varv på sista... Det brukar han göra.
Va Skinkan håller på med kan man bara undra över? I min bok är det felaktiga straffet från Spa utjämnat nu, framförallt iom Glockträngningen men även i viss mån Webberinbromsningen... _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Re:
Instämmer. Riktigt fula trängningar av honom. Kanske inte va så fel dömt förra gången. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Re:
Jo, det tycker jag alltjämt att det var. Men idag vete sjutton vad han höll på med. Dessutom var det onödiga grejor... Han var ju redan förbi. ? _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Ja idag var det bedrövligt.
Men han har ju gjort felbedömningar förut med. Släpper min enda komentar ang förra loppet. Jag tycker iofs inte chikanen var så fel DÅ men han släppte ju inte något extra alls då. Han gav pedal så fort han va ute på banan igen. Det blev ju nästan så att han tjänade på det då. Ska man släppa av skall det vara synbart och kännbart. Jag tycker det var delvis rätt. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Re:
Enig. Missar man så grovt så skall man inte kunna vara såm nära att man gör en attack i nästa kurva. Kan det vara så att det som var "kul att han är så respektlös och snabb" numera yttrar sig som frustrerat och omdömeslöst? _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
STR bilarna och många andra verkade gå lugnt o fint hela helgen. Ferrari trivdes inte alls i regnet. (Eller så var det förarna som inte trivdes.)
Hamilton visade att han är en mycket duktig chaffis. Även om han betedde sig lite tveksamt ibland. Men det är det ju fler än han som gjort. Det är ingen som tackar dig för att du är snäll... |
||
|
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (4349 totalt) |