Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1420 besök totalt |
_________________ Torbjörn Andersson |
||||
Re: free gps track timer
Tyvärr är det fortfarande ingen som har tipsat om en bra lösning för oss som har en windowsmobil med inbyggd gps. Det känns ju rent spontant som om det borde finnas, men var? ![]() _________________ Fredrik Ljungkvist ![]() ![]() |
||||
Ja det var ju just en av anledningarna till att man skaffade en Touch diamond tog lite för givet att det fanns möjlighet med laptimer program även till WM mobiler.......
![]() _________________ Mats Ahlgren C6 Corvette Callaway SC606 -2010 Cybergrey NS: 16 |
||||
Kan du inte köra detta program? Det verkar ju riktigt bra ![]() ![]() http://www.schlangmann.mynetcologne. _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Jag installerade ett program som heter X-Crono-T AutOMoto Race v2.1 Fungerar med ARM Handdator (min är en I-Mate PDA-N). Programmet på handdatorn är på Engelska men analysprogrammet till PC är på Italienska. Jag har inte testat programmet praktiskt än men det fungerar i Handdatorn och PC:n. (obs. det finns "fulversioner" att ladda hem om man vill) _________________ Leif S Jönsson |
||||
GPS Lap Timing
Vi kompletterar gärna med www.gpslaptiming.com Numera helt gratis, sedan 2008-09-15. Toppen! Testade själv lite igår kväll, tills grannarna i kvarteret tröttnade på att vi körde runt, runt...och runt. om någon behöver skriva ut en manual, så har vi en i PDF-format på vår racingsajt. Kör så det ryker! _________________ Johan Nilsson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1420 besök totalt |