| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Sabelt moccaratt.
|
2603 besök totalt |
|
S: Sabelt moccaratt.
Köpte en Sabelt mocca ratt i påskas att ha i banbilen men när jag nu har kommit till provsitning och konstaterat att den är för stor. 350mm i diameter och 65mm djup. Ingen tutknappmedföljer. Bultdelning samma som sparco, momo, och liknande 6bultade rattar har. ENBART PROVMONTERAD. Priside 1510. /Johan _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||
|
Jag är lite sugen. Men enligt Dahlhems sida kostar den 1395:- ny...??
http://www.dalhems.com/stylingsidor/ _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
|
Re:
Ville bara tillägga att det är den gamla sidan.... Nya. http://62.181.75.60/Default.aspx _________________ Mvh David Jämsåker Ford Sierra Cosworth -89 Volvo V70 -05 Volvo Pv -57 |
||
![]() |
SÄLJES
S: Sabelt moccaratt.
|
2603 besök totalt |

