Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Sabelt moccaratt.
2603 besök totalt
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6328


Trådstartare
S: Sabelt moccaratt.

Köpte en Sabelt mocca ratt i påskas att ha i banbilen men när jag nu har kommit till provsitning och konstaterat att den är för stor.

350mm i diameter och 65mm djup.

Ingen tutknappmedföljer.
Bultdelning samma som sparco, momo, och liknande 6bultade rattar har.

ENBART PROVMONTERAD.

Priside 1510.



/Johan

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6328


Trådstartare
Upp

Kan även ta ett rött 6 punktsbälte i byte

/Johan

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
övertryck

Här sen Mar 2008
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet


bälte

har bälte om intresse finns

_________________
fredrik jonsson
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6328


Trådstartare
Bälte ej längre aktuelt.

om ratten finns kvar i augusti kan den medtagas till rejsaträffen.

priset kan vara diskuterbar.

/Johan

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6328


Trådstartare
/_\
||
||
||
||
||

Finns fortfarande kvar.

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Ta med den till träffen så diskuterar vi på kvällen thumbs up

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6328


Trådstartare
Absolut.

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6328


Trådstartare
Upp.

Kan kanske byttas emot en 1fas svets.

/Johan

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Jag är lite sugen. Men enligt Dahlhems sida kostar den 1395:- ny...??

http://www.dalhems.com/stylingsidor/sabeltswheel.html

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6328


Trådstartare
Som sagt i pm till Håkan så är jag inte den som är den.

Pröva att ge ett bud så kan vi ju se vart det leder.

/Johan

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
jeims
Jönköping
Här sen Sep 2003
Inlägg: 139



Re:

ButterflyRacing skrev:
Jag är lite sugen. Men enligt Dahlhems sida kostar den 1395:- ny...??

http://www.dalhems.com/stylingsidor/sabeltswheel.html


Ville bara tillägga att det är den gamla sidan....

Nya. http://62.181.75.60/Default.aspx

_________________
Mvh David Jämsåker
Ford Sierra Cosworth -89
Volvo V70 -05
Volvo Pv -57
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6328


Trådstartare
Såld, ta bort

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
SÄLJES
S: Sabelt moccaratt.
2603 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande