Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (7495 totalt) |
Re:
Klart du ska med!!! Vi måste köra en favorit i repris nere i Adenååå ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Kanske vi skall bespara Wilma det nöjet!? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Nej nej, det där fixar ju du upstairs ![]() ![]() |
||||||
Re:
[quote="bmw130"]
Nej nej, det där fixar ju du upstairs ![]() ![]() Det där fixade CE långt innan jag kom in i bilden ![]() ![]() ![]() ![]() Måste avvakta schema, men om jag räknat rätt så är det tyvärr arbetsdag för mig ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
![]() trist om du måste jobba ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
OBS!!!
Fick precis vet ifrån Blaue Ecke att säsongsavslutningen hålls på fredagen den 7/11 pga att det är "Am 08.11. ist St. Martinsumzug und am 09.11. Martinsmarkt und verkaufsoffener Sonntag" Så Q, du kan väl editera rubriken ![]() Vilken tur att man bokade in flyg på fredag kväll och inte lördag morgon som jag hade tänkt från början. Då får man ju åtminstone vara med i slutfasen ![]() |
||||||
Re:
Det sköter ju han bra själv ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Fixat!!! _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Att lägga till på listan:
Peter Gutniak Janne Kull Fredrik Lestrup? Jocke Mangs? Johan Nimmersjö ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Kul!! ![]() Med eller utan bil? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Ehhh va? Såklart vi har bil!
Nja, kanske inte världens racer, men en riktigt schysst tysk kärra! Nja, kanske inte en riktigt schysst tysk kärra, men en tysk kärra! Nja, kanske inte en tysk kärra, men en bil i alla fall! Nja... Ehh... En hyrbil...Får vi vara med i ert gäng iaf...? ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
om ni hjälper mig o pötta igång Beemern ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Hallå där! Det är bara Storpotäten som får pött-pött-pött-pött-pött-pött-pötta på en bil! |
||||||
Nu kom det mer info via Facebook!
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Liten korrigering av listan:
Peter Gutniak (klart) Janne Kull (klart) Klas Sundberg (rookie... ![]() Jocke Mangs (fortfarande osäkert) Johan Nimmersjö (fortfarande osäkert) |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (7495 totalt) |