| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
STCC-servrer uppe med alla Svenska banor
|
7 besök senaste veckan (7439 totalt) |
|
Tack vare våra sponsorer Simbin så kan rejsa.nu stolt presentera en dediserver med STCC på. BÅDE STCC och Camaro samt ALLA banor. De rullar runt så ni kan rösta om nästa session om ni vill åka en annan bana. Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Träning: 100 min Kval: 15 min Rejsen: 20 min _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
|
De är helt underbara!
Våler är kanon. Gelleråsen är kul oxå med den nya sträckningen. Bäst av alla tycker jag Sturup är. Den är riktigt fin... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Re:
Servern står uppe 24x7 så det går att hoppa in när som helst. Hojta till om ni vill köra nån speciell tid. PS. Micke Eklund är tyvärr inte med i spelet. DS. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re: STCC-servrar uppe med Gelleråsen och Sturup
Skulle man inte få STCC om man beställde Evo på Steam ??? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Re: STCC-servrar uppe med Gelleråsen och Sturup
Jo så sa de. Det borde dyka upp snart. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Jag hoppas jag får spelet idag, ska nöta lite Gelleråsen inför BMWSC:s säsongsavslutning, perfekt o kunna träna lite så man hittar runt, ska också bli kul o köra De baner man kört på redan
Edit: Har nu fått det och det är riktigt skoj tycker jag, märks att jag körde på knutstorp senastem hittade runt iaf, hehe, 1.05.xx på absolut första tidsvarvet med Göranssons bil _________________ Viktor Starkman |
||||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
Får tacka för servrarna som ligger uppe!
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
Nu har jag slängt upp en server med BÅDE STCC och Camaro samt ALLA banor. De rullar runt så ni kan rösta om nästa session om ni vill åka en annan bana.
Namn: rejsa.nu Lösen: sprint _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Kan någon lägga upp en youtubefilm från Strurup? är rätt sugen på att se den innan jag köper spelet imorrn =)
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
7 besök senaste veckan (7439 totalt) |