Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
12-timmars Almunge upphör?
1452 besök totalt
T08R
Stockholm
Här sen Maj 2004

Trådstartare

Hej alla,

Jag har vart i kontakt med dom som håller i 12-timmars i Almunge och fick till svar att det med stor trolighet skulle lägga ner detta race.

Är det någon som vet om det finns något liknande inte allt för långt ifrån Stockholm?
Vi är ett gäng som har kört är uppe förut och vill självklart även kunna köra nu igen.

Har kollat på 5-papp men där kvalar inte vår bil in...

Tycker det skulle vara otroligt tråkigt om detta roliga och väldingt långa (det som gör det så roligt) race upphör och inte får någon ersättare.

Här sen Nov 2002

Re: 12-timmars Almunge upphör?

T08R skrev:
Hej alla,

Jag har vart i kontakt med dom som håller i 12-timmars i Almunge och fick till svar att det med stor trolighet skulle lägga ner detta race.

Är det någon som vet om det finns något liknande inte allt för långt ifrån Stockholm?
Vi är ett gäng som har kört är uppe förut och vill självklart även kunna köra nu igen.

Har kollat på 5-papp men där kvalar inte vår bil in...

Tycker det skulle vara otroligt tråkigt om detta roliga och väldingt långa (det som gör det så roligt) race upphör och inte får någon ersättare.

vad är det som gör att eran bil inte kvalar in i 5papp ? ...... har du kollat med mig ?

om det finns tillräckligt intresse för en lite mera avancerad 5papp med lite mera utvecklade bilar, så är det absolut inte omöjligt att vi kan göra lite sådana tävlingar med.......

T08R
Stockholm
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Hej Fredrik,

Nej jag har inte pratat med dig. Men jag skickar iväg ett PM till dig.

1452 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande