| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup 2008
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 1 besök senaste veckan (30354 totalt) |
|
Alla synder är förlåtna
Huvudsaken är att ni kommer . Vi har märkt att många glömmer att fylla i alla fälten på hemsidans anmälan, om allt har gjorts rätt kommer det upp en ruta där det står att ni är anmälda. Och ett mail kommer till eran mailadress.
_________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
Puuh Hade säkert missat något sådant Då syns vi om en vecka då - har du med och visar upp nya familjemedlemmen då med
Re:
Ingen fara, ni är med i loggen nu. Saknar dock en av era bilar till start, en E46 323
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Tyvärr kommer inte nya familjemedlemmen med, han har fullt upp med att hitta rattarna, där fick jag till det
. Men vi ska ge honom en dos med racekänsla imorgon söndag på STCC finalen, har varit och skaffat hörselkoppor.
||||
|
Vi i Bapelsin hälsar liten olof välkommen i cluben, är det sen bara samma tåga i junior som i senior så lär ha ratta alldeles utmärkt innom kort.
Nu för att återgå till det allvarliga kan vi bara konstatera att vi blivit en bil fattigare. Ni kan vara övertygade om att det svider i en äkta Bapelsinares hjärta. Nu kommer chassit att tjäna väl i någon finsk serie Så vi sitter på en del gymma delar om någon är intresserad. Nu är det läge Samson!
M5 V8 415 hk 545 nm i din e30?
Hörs o syns på åsen! _________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
|
Re:
Skönt bilen är såld, men förstår att det är tveeggat. Det ligger många timmar bakom varje bygge! Jag kanske skulle slå till nu då! Jag var ju lite för sen på den förra maskinen. På lördag ska du och jag diskutera lite...
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
|
Re:
Ja det byggs lite var stans faktiskt! Hoppas det inte blir pallbocks räzers bara! Den i Borås kommer garanterat vara sponsrad av Jäger
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
http://www.youtube.com/watch?v=AhttC
||||
|
Jahaja, då har dammet lagt sig och kvar är bara resterna.........elller....
..nä nu laddar jag om för 12 timmars på Mantorp med Rutger Racing i Jeffs gamla M3:a. Ska bli skitskoj. Kom gärna och hälsa på!
Vore skoj och se några BMW Cup ansikten på plats
P.S Är det någon som har några 17 tummare i M+S variant... kanske behövs......
_________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
|
Re:
När... ?
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
|
Re:
Jag tror det är helgen 24-25 oktober. Den helgen flyttar vi till större teamlokaler:). _________________ olof Johansson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup 2008
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 1 besök senaste veckan (30354 totalt) |