Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1636 besök totalt |
Er server och STCC
Hej! Jag försökte hoppa med Er och lira lite igår när Ni körde Falkenberg. Jag fick detta felmeddelande: "Incompatible game versions. Server versin: Client is missing track: Falkenberg Motorbana" Jag har falkenberg inlagd, men finns det olika versioner av den? eller har Ni en gammal serverversion av Steam? Min steam client säger att den är från 13 september, at 20:57:24 Jag provade även att ansluta till SSR servern och kommer in, men väl inne blir jag disconnectad med detta meddelande: Server disconnected: Booted as possible cheat Snälla hjälp mig, jag vill köra detta underbara spel online dom få stunder man har tid i livet samt att det är det spelet vi kommer köra på vårt 10år jubileum på nästa LAN (April/maj) nästa år :-) Ni är välkomna att anmäla Er så fort allt sådant här strul lär borta. Mvh Magnus _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||
Re: Er server och STCC
Jag var inne nyss, o det funkar klockrent, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
det följer med en version av falkenberg i stcc, kanske inte funkar att ha andra varianter med.
|
||
testade att starta med evo och stcc inga problem för mig. enda problemet var att halka runt i changeable väder
![]() |
||
Falkenberg
Hej! Jag har lagt in falkenberg i mappen E:\stcc\GameData\Locations och den finns även i E:\stcc\Addons\STCC - The Game\GameData\Locations jag vet ej vad som gäller jag installerade ifrån DVD rakt av. Efter installation la jag in falkenberg. Jag får även när jag försöker ansluta till en annan STCC server som skall köra Knutstorp att jag har inte Mantorp Park installerat :-( Skitkonstigt. Finns det någon av Er som skulle kunna packa ihop Falkenberg och skicka den till magnus@scancopy.se så jag får testa med den mot Er server så vet vi att jag har lika filer som Er. Mvh Magnus _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||
|
||
Gå in i Race07 mappen i Steam och plocka bort alla synliga Svenska banor som du inte kommer in på.
original banorna i STCC The Game syns inte, så de du ser är banor du laddat ner innan installationen av STCC. Då skall det fungera... _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
Problemet löst
Tack, det var banorna i Race07 mappen som gjorde att det inte funkade..... Nu är det bara gasa tills det är dags för 10års jubileum nästa år. Hoppas Ni kommer ett gäng på det Lanet som blir i April/maj. Spelen som gäller är hör och häpna: Rally Masters och Nya STCC Kommer bli riktigt kul, redan har en del anmält sig :-) Mvh Magnus _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||
Problemet med mantorp kan ligga i att man har laddat hem Stcc demot. Om du har det så avinstalera demot OCH stcc spelet och lägg in stcc på nytt. Ej säker, men hört att andra haft detta problen som löst sig utan demo!
_________________ Kenny bjornelundh |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1636 besök totalt |