Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9132 besök totalt |
Ursäkta om jag lånar tråden lite,
![]() Men jag hade planerat att köpa en sån ratt just för att spela mitt STCC The Game, så då undrar jag om det är fler som har samma eller liknande problem, är det värt att köpa den för över 2 000:- och sen inte kunna använda den om så är? Har nämnligen hört att det här är den bästa ratten på marknaden ![]() _________________ Emil Andersson BMW |
||||||
Re:
Hede samma funderingar innan jag bestälder den, men läs här så får du lite svar, http://racingmates.se/forum/index.ph _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
Det är inte bara ett svar, Men i stort sett bra ratt som funkar kanon, men orkar du inte ens läsa lite, Hur ska du då orka raca, ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Har testat den nu och ratten är helt värdelös. Jag slänger den direkt så slipper du.
Nu blev du rädd va ![]() ![]() Nädå, den funkar hur fint som helst ![]() ![]() Har aldrig sett något liknande. Bilden var vänd så man såg bilen framifrån och ratten svängde tvärtom ![]() Men funkar gör den ![]() |
||||||
Drivrutiner
Hej! Har du plockat drivisarna här? http://www.wingmanteam.com/ Det brukar lösa sig med deras drivisar eller tilläggsprogram Mvh Magnus _________________ Magnus Andersson TKRA - Team Kumla Race Ace's www.munken.org /Älskar täta Race...... |
||||||
Re:
Låter ju högst udda med det felet du hade i början. Har du testat flera lir med samma goda resultat? Blir knasig om ratten funkar bra hos dig ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re: Drivrutiner
Vilket ska man ladda ner ??? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Denna väl "Logitechr Gaming Software 5.01" ![]() |
||||||
tack stacken ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
Tja det är den bästa ratten för 2100 :- jag tycker porsche ratten är klart vassare på alla fronter utom pedalerna ![]() Min g25:a fungerade fint och den har troligen en hyfsad livslängd förutom växelspaken då. men det verkar finnas lite söndagsexemplar ute men så är det ju alltid. _________________ Pär Öqvist |
||||||
Jag brukar försöka att ställa in pedaler ratt återigen ifall de går åt fel håll, brukar vara stöd för det i simbins spel, i RBR går det inte så jag fick skifta pottarna för att få det att lira sen bara konfigga om i race 07 etc
|
||||||
Re:
Har samma problem som dej Johan, Ratten funkade i vissa spel i går men i dag funkar den inte als, Hur har ni andra löst problemen, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
Hur gjorde du för att få det att fungera.?? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
Jo nu ska du höra. Jag tog fyra spindelben från en Tarantella, giftet från en Kungskobra, tre stolsben och en och en näve bäverskit. Allt detta malde jag ihop till en härlig smet som jag sen strödde över Pamela Andersons vader, och vips så var det löst ![]() Eller det kanske inte var riktigt så det gick till ![]() |
||||||
Re:
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Fattar inte vad ni kan ha för problem.. Min(a) har funkat klockrent!
Den första gav dock växelspaken upp på efter över 1,5 års slitande. Inte själva fysiska delen då utan nånting inombords. Är sjukt nöjd! _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||||
Re:
Min funkar kanon nu ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Aaaaahhhrgg!
Fick tebaks ratten från Stacken (tack för testen) Testade idag och precis lika udda som förut. full gas som oftast men bilen rör sig inte pedalerna regerar inte helt rätt iheller. Provade att byta till porscheratten i options och det funkade lite bättre, bilen gasade bara lite av sig själoch gick att styra. blir helknäpp på detta ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9132 besök totalt |