Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3 >> 4044 besök totalt |
Spontanrejs: STCC @ Falkenberg, 17/10, kl 21.00
Spontanrejs på gång. Falkenberg imorgon kväll. Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: STCC Bana: Falkenberg Träning: 21.00-22.00 Kval: 22.00-22.05 Rejs: 2x15 minuter _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
||||
Alternativet är lördag kväll, men då är folk upptagna också eller?
![]() Söndag kväll kör ju Racingmates.se sitt GTREvo-rejs och det vill jag inte konkurrera med. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Det är fler som kör serie då men det räknas förstås inte. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Re:
Fredag blir bra! _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Låter onekligen intressant
![]() ![]() Edit: vad för tider ska man räkna med på varvet för att hänga med förresten? |
||||
Re:
kolla Internet Hot laps i spelet Jörgen _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Re:
He he, vart hittar man dom då? |
||||
|
||||
Jag tänkte att vi skulle köra STCC-bilarna utan hjälpmedel. Ladda gärna ner de setups som finns i spelet. De hjälper dig en hel del.
Vet du inte hur man gör så fråga gärna. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Det var väl för f*n STCC vi skulle köra och inte folkrace va? Ska kolla replayen senare så man vet vilka ******* man ska hålla sig undan för. Det är bättre att köra till sidan så att man kan få vara med racet ut än att bli tokpåkörd 2 gånger så bil****** blir skit. Blir det så här i racen hoppar jag av rejsa ligan direkt tyvärr, vart tog dessa härliga gentlemanna racen vägen? Ingen som vet, ingen som vet...
|
||||
Detta var det värsta lopp jag varit med om på rejsa.nu!!!
Det här går inte...Maken till stockcar rejsing har jag inte varit med om. Det smällde överallt. Jag tror inte att det går att skylla på lagg för det smällde mer i race 2 än i race 1. I STCC blir det tajt rejsing det kommer man inte ifrån, men så här ska det inte vara! Disiplinen vid rejs MÅSTE bli mycket bättre än så här annars kommer det bli mycket bestraffningar utdelade i ligan och sånt vill jag inte ha här. Det som gäller i rejsas ligor är gentlemannarejsing! Vet man att man har puttat av någon så backar man av lite så att den man puttat av får en chans att komma ut på banan igen. Jag ska kolla igenom repriserna för att kolla vem som var de största syndarna. Jag tänker inte hänga ut någon här med namn för det tjänar inget till, men jag tänker ha ett litet extra öga på dem i ligan. Hoppas att ni förstår varför! Glömde en sak!! En sak som var riktigt roligt dock det var att det var så många som dök upp ikväll!!! ![]() Att 20-22 personer dyker upp en fredagkväll och rejsar med oss är riktigt roligt! Tack för det! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Gick det så hårt till
![]() Men dom som ruffar för mycket får helt enkelt strunta i at vara med. |
||||
Ja det var ju kanske inga höjdarlopp direkt. Någonting jag reagerade på var om man åkte av så gjorde man det inte smidigt för resterande genom att köra ut parallellt med banan och försöka hålla sig undan utan svängde rätt ut i banan. Såg detta ett flertal gånger.
Hade dock lite problem med att det hackade till då och då, blir lite svårkontrollerat men försökte så gott jag kunde då hålla lite avstånd till framförvarande bil. Hoppas på lite schysstare men fortfarande tät racing framöver. |
||||
Tyckte inte det var så farligt,men jag hade väl tur att klara mej från dom värsta smällarna,Det enda som störde mej var i race 2 när en bil kvaddade framför mej o Stacken, Då for en av bilarna ut mitt framför mej som jag inte han styra undan från.Fick gå i depå o tappade massa tid kom ut som 10 men lyckades bli 5a o mål. Vist det var någon som petade av mel i båda race i första kurvan men det var inte så farligt.
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Som Tonie skrev, de som åkte av banan styrde rätt ut framför (inklusive mannen med pole position) med resultat: TVÄRNIT för att inte skrota bilen varav man blev ikappåkt och avtryckt utan någon som helst anledning, låg så pass långt ut på vänsterkanten så den j****n lätt hade kunnat åkt förbi men närå...en kraftig "dutt" så man hamnade i däcken skulle det vara. Vad det beror på att folk beter sig så vet jag ej, totalt noll erfarenhet av racing "what so ever" eller totalt puckade? Ge mig ett svar på det så man vet hur man ska ställa sig till resterande säsong tack!
|
||||
Jag kom väl hyfsat lindrit undan men blev avpetad av PAJASEN Wagge i chicanen. Jag hade just kört om honom när han gena och kör av mig sen forsätter han som inget har hänt.
Förövrigt gena han friskt i chicanen. Jag var tvungen att kolla in honom på repriserna och att ha en sådan pajas körande på en passwordserver är inte kul (tydligen fanns de flera som han). Han visa ingen hänsyn alls till andra. Kolla in repriserna och dömm själva. _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3 >> 4044 besök totalt |