Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Spontanrejs: STCC @ Våler, 18/10, kl 21.00
<<   1, 2
2586 besök totalt
J Moberg
Göteborg
Här sen Jan 2004

ok, där ser man. Jag respekterar era spelregler. Någon liga blir det inte för mig. Har helt enkelt inte varken tid eller lust till sånt här. Schumi, kör du, jag stannar i depån. :-)

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Synd att ni inte vill vara med! Vi har kört med dessa regler i 8 säsonger nu och det har fungerat väldigt bra måste jag säga. Ligan har varit väldigt omtyckt och flera har tyckt att just detta med "gentlemanna"rejsingen gjort att det är förvånansvärt lite tjafs efter loppen.

Team Swedish Racing Mates
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Jag har kollat lite hur SwedishSimRacers regler ser ut och de ser ut som följande:

Ett exempel på en incident som däremot leder till bestraffning av en av förarna, är när en förare kastar in sin bil på insidan om en annan, men misslyckas att hålla kvar sin bil vid apex och glider in i sidan på den andra bilen. I detta exempel är det inte mycket föraren på utsidan kan göra för att undvika kollision, så föraren av bilen på insidan bestraffas som ensidigt vållande till kollisionen.

Stämmer precis på denna händelse.

Citera
J Moberg
Göteborg
Här sen Jan 2004

Detta blev stort... Kikade igen och det är väl inte mycket att orda om. Jag borde stannat. Ledsen för detta.

Umeå
Här sen Feb 2004

Jag är dock envis som synden - så jag tänker forsätta :-)

Kommer det vara varannan tisdag ifortsättningen ?, för att visa era goda sidor så borde vi får en chans att köra nyktra också. Vi hade middagsgäster igår så jag fick vara en god värd dricka en flaska rött tillsammans med gästerna, gjorde nog sitt för vartiderna.

Söndagkväll brukar jag dock sällan dricka på så gärna ett race ikväll igen. gärna mantorp eller gelleråsen som man hittar runt på, gårdagens Våler var nytt för mig.

BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil!
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
JMoberg: Det var inte meningen att det skulle bli stort. Men flera av de nya namnen här ville veta lite mer om vad som gällde när man rejsar och här hade vi ett utmärkt exempel.

Benny: Jag har inget exakt startdatum för ligan men i slutet av november kan jag tänka mig. De närmsta 2-3 veckorna kommer vi köra flera testrace för att testa depåstopp mm. Det kommer inte bara vara helger utan också mitt i veckan. Sen utöver det så kommer min dediserver stå på varje dag med alla banor rullandes på. Inte alltid då det är andra ligor som "lånar" servern ibland.

Så tex ikväll är det två andra ligor som kör på servern.

Citera
Broddan
Gävle
Här sen Okt 2008

Kan man inte ha bara 30 min träning som börjar 21:00 sen tidskörning 5 min och sen race? skulle passa mej bättre men jag är gu ny här så jag ska inte komma och ändra på era regler
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

Jag sitter och installerar jag...

BMW 330i -05
Citera
SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

Mycket hänger ju på när STCC släpps på Steam, det är ju många som väntar på det

vi i SRM d.v.s. www.racingmates.se
kör ju GTR Evo/STCC/Race07 varannan tisdag eftersom vi har en liten GTR2-liga igång också...

Nästa rejs med GTR Evo blir den 28:e oktober då vi kör
WTCC Extreme på Brands Hatch

När sedan GTR2-ligan är slut så blir det nog GTR Evo/STCC/Race07 varje tisdag,
mer info om detta kommer i vårat forum

[SRM]Rolle

www.racingmates.se
Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag

Probably the friendliest team in the world
Citera
Racingsimulatorer
Spontanrejs: STCC @ Våler, 18/10, kl 21.00
<<   1, 2