| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
ETCC 2003 officiell release 31 okober!!
|
4350 besök totalt |
|
Det efterlängtade modden ETCC2003 ska som planerat släppas nu på fredag!! http://revolution.drivingitalia.net/ _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||||
självklart ska det bli det |
||||||
Vi vet inte om den är något rolig å köra än........
Däremot vet vi att Kalles MOD är grymt skoj å köra!!
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Jag sätter en femma på att ETCC modden kommer vara JÄKLIGT SKOJ!! _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||||
|
Annars får vi låta Kalle kika på bilarnas fysik.....
Jag måste säga att han är riktigt duktig!! 360C-modden är kanonbra! Riktigt rolig faktiskt! Han har lite annat bra på gång som ni snart kommer att få se... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Enligt den fd ETCC förare som varit med och hjälpt till med körkänslan, så är den väldigt bra. Mycket nära hur en ETCC bil beter sig i verkligheten. Han hade gott om lovord...
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||||
|
Jo... lite annat har jag haft på g
Har precis lagt upp en konvertering av gtr på speedsims. Man behöver ha f1c och xspec innan. Följ instruktionerna i readme filen. http://www.speedsims.com/mod.php?act _________________ Kalle Larsson |
||||||
|
f1 är ju ganska troligt gjort med rwd i åtanke...
Men om man bara justerar fysikfilerna och däcken kan jag mycket väl tänka mig att det funkar fint. Att bara ändra i hdv-filen från rear till front, innebär att man knappt kan röra gasen utan att spinna loss ordentligt. Troligt om man har 500nm men inte om man har 100nm i en ~1ton tung bil. jaja... vi får se i morgon, jag skall banka på porten från 00:00
_________________ Kalle Larsson |
||||||
Hmmmmm..... nu börjar jag bli trött på å vänta... fortfarande inget att ladda ner får nog sova lite.... hoppas att det finns å ladda ner när man vaknar...
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
_________________ /Anders Kronberg |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
4350 besök totalt |