Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3304 besök totalt |
Re:
He he, vilka figther det kommer att bli ![]() ![]() |
||
Jag vill vara med.
Har man köpt GTR Evo på förköp på Steam kommer man få STCC gratis, och det är bara att vänta... |
||
Re:
Kostar det inte 299 på statoil? En kul detalj: På Elgigantens hemsida kan man ladda hem ett elgiganten skin till en Seat bil i spelet... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
By the way...
om ni undrar när ligan ska börja. Vet ej... Jag vill att så många som möjligt ska ha möjligheten att vara med och därför väntar jag in att spelet ska släppas på STEAM. När det har gjort det så tänkte jag köra några testrejs innan själva ligastarten. Jag skulle misstänka att det blir start någongång nästa månad. Anmälningstråd kommer... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Låter som en bra kompromiss, då kan man köra av sig i GTR Evo hos SRM.
![]() Är det tänkt att även köra Caran Cup eller liknande? Isf skulle man ju kunna ta med WTCC06-klassen så Toledon och Peugeot 407:an m.fl. Också kom med, de borde ju hänga med där. Men det blir nog bra vilket som! Racecentral.se dyker nog upp med minst 2st bilar ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
Skulle tycka det var skitskoj med en sån liga, bara hoppas man inte blir en alltför stor rundningsstolpe
![]() |
||
Jag anmäler mig till STCC ligan, om det finns plats. Vilka dagar kommer vi att köra race på ?. Får man använda egna skins till bilen i ligan.
Lasse oinas |
||
Egna skinn kommer säkert att förekomma,
det är ju inget som krånglar till det, d.v.s. något all måste ladda ner för att det ska funka _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
EDIT!!! Nu finns anmälningstråden uppe!!!
För att köra de svenska banorna behöver du STCC-tillägget. Bara GTREvo räcker inte tyvärr. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3304 besök totalt |