Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 4097 besök totalt |
Re:
Det har han väl varit mer eller mindre hela året ju..... iofs med lite bättre den här tävlingen än normalt... fast hittills är det ett hyggligt sömnpiller den här tävlingen...... vore kul om Hamilton kunde hålla ihop det här men inte så kul som enskild tävling betraktat ... |
||
men skönt att slippa dom där jäkla reklam-avbrotten.....
så ![]() ![]() |
||
Dagens underhållning var Kimis gapskratt på presskonferensen på frågan om det var stallorder...
![]() Men Viasat Motor känns som ett riktigt lyft, måste vara Blommans och Ejes dröm att få prata obehindrat utan reklamavbrott. ![]() Dessutom flera riktigt bra intervjuer med olika förare som man inte har varit bortskämd med tidigare. Nu fattas bara en kloning av Martin Brundle som springer omkring på griden och gör intervjuer minuterna före start. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Sömnpiller till race...
Det var nog första gången jag hoppats att två röda bilar skulle kroka ihop vid passering av varandra. Viasat Motor var värd hundringen det kostar även om det innebär en risk att få fotbollar i rutan när man zappar. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Varje gång jag ser in-car från denna bana tycker jag att första kurvan måste vara spännande att köra...
Brakepoint efter turn-in i första kurvan. ![]() ![]() ![]() _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||
Sådär, då har man tagit sig "hem" till Chongqing från Shanghai då. Efter brist på taxi, inte brist på oändliga köer men brist på kontanter eftersom ATM:en var stängd och brist på tid eftersom flighten gick "redan" 21:20 har man lämnat Shanghai för den här gången.
Racet i sig var väl inte speciellt spännande (som nämnt tidigare) men att besöka F1 live för första gången var definitivt spännande. Helt j*vla otroligt. Att helgen även innehåll Aston Martin Cup, Formel BMW Pacific, Porsche Carrera Cup och GT2 gjorde ju inte saken sämre. 8-17 i tre dagar, inte konstigt att man är rätt slut. Men man förstår ju alla som klagat över att banan ligger svårtillgängligt, har iofs inte något att jämföra med direkt men det var ju kaos av rang när man skulle ta sig tillbaka till stan alla tre dagarna (speciellt söndag såklart). Dock någonting som skall göras om, när plånboken tillåter det och tiden passar... ![]() Slänger upp några av de 2000 kort som togs under helgen när jag orkat gå igenom dem... _________________ David Axelsson Audi Clubsport A4 racingprojekt. ![]() |
||
Re:
Viasat har tillstånd att sända i marknätet i Mux 6 som ska/håller på att byggas i Sverige. Har man lite tur/trycker på så kanske dom väljer att sända Viasat Motor. Om dom är lite smarta(tänker ekonomiskt) väljer dom att göra viasat motor mer tillgänglig..... Men så enkelt är det väl inte! _________________ Matz [IceDog] Sköld, Göteborg (Partille) Porsche 997.2 Speed Yellow. |
||
Hej!
Här kommer lite bilder från mitt besök i Shanghai förra helgen. Lite blandade bilder från Formula BMW, Aston Martin Cup Asia, Porsche Carrera Cup Asia, GP2 och F1. Håll till godo. Kanske skulle startat en tråd under eftersnack, men nu hamnade den här... http://picasaweb.google.com/david.axelsson/Formula1Shanghai# _________________ David Axelsson Audi Clubsport A4 racingprojekt. ![]() |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 4097 besök totalt |