Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1297 besök totalt |
Finn 5 fel, eller 200?
Här är ett skräckexempel på vad som händer i onlineracing, jag vet inte varför jag vill tortera er med det här... http://web.comhem.se/~u53935741/warn |
||
Du får väl se till att köra med rätt folk så slipper man sånt där.
Jag brukar ibland (ganska sällan, tar ju sån tid att träna) göra inhopp i Live For Speed-ligan Torsdagsracet, där det funkar hur bra som helst. Bara seriösa människor, oavsett vilket hastighet man har runt banan ![]() |
||
Re:
Nej, jag har roat mig med att joina som spectator en del, här var jag åskådare. Synd att det blir så mycket bufflande, om man kollar är det mycket. Varenda lopp är det kaos i starten... |
||
I race har jag inte sprungit på det, men på nån finsk GTR2-server kör man med det. Och det smälls lika friskt där... Enda skillnaden är att det sker i första svåra kurvan istället för själva starten (gtr-bilarna ställer sig ju gärna lite på snedden när man tar fart ifrån stillastående...).
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
en annan grej som dyker upp ibland, lite då ooch då, är att personer spärras/kickas som fuskare. De har haft modifierade banor eller bilar som inte stämmer med original filerna. Så fuskare börjar finnas...
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1297 besök totalt |