Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
863 besök totalt |
Lite omorganiserat!
Som ni ser så har forumindelningen ändrats lite. "Drömbilar" som mest innehöll bilder fick gå ihop med "Bilder & videos". Men sen plockade jag ur alla bilder o videos från träffar vi varit på till ett nytt forum: "Träffar: Eftersnack". Därigenom har vi allt material (snack, bilder osv) från olika banträffar o evenemang samlade på ett ställe. Sen har det dessutom kommit till ett nytt forum som jag vill slå på trumman lite för: "Körteknik". För jag tycker vi snackar lite för lite om hur vi kör, spårval, körstil, den mentala sidan osv ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
|
||
som min kära sergeant Almkvist "apelsin" hade sagt: Bra, rätt, stråååålande!
![]() ![]() lönt med internskämt som bara jag på forumet förstår... ![]() ![]() fin ommöblering magnus, gör det inte för ofta bara, vad jag har hört har män svårt att anpassa sig till förändringar å det finns väl inte såå mycket tjejer här på forumet? _________________ Pontus Fyhr |
||
OT: Är denne Almkvist möjligen en kort, något korpulent herre? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
863 besök totalt |