Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3822 besök totalt |
Testrejs #2: STCC @ Anderstorp, 30/10, kl 21.00
Tänkte köra ett testrejs till imorgon torsdag 30/10 kl 21.00. Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: STCC Bana: Anderstorp Väder: Changeble Träning: 21.00-22.00 Kval: 22.00-22.10, super pole Rejs: 30 minuter med obligatoriskt depåstopp och byte av 4 däck. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re: Testrejs #2: STCC @ Anderstorp, 30/10, kl 21.00
hur kommer man med ? hur gör man ? jag har steam o spelet. står det på sidan här nånstans hur man gör ? enkel guide ? _________________ Mikael Folke |
||||
Inne i spelet går du in på Multiplayerdelen och väljer Internet. Sen väntar du ett tag så skall rejsa.nu-servern dyka upp där. Sen skriver du in lösen och väljer bil.
Sök gärna i forumet och kolla lite trådar så får du lite hum om hur vi gör när vi rejsar online. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Multiplayerdelen hittar jag ingen i mitt spel i alla fall. _________________ Mikael Folke |
||||
Re:
_________________ Ainis Noritis |
||||
Fan va bökigt det är med depå stopp, Gick bra att göra det jag skulle, men när jag kört ett varv efter depå besöket började dom att gapa att jag skulle in i gen,men det sket jag i o då fick jag DQ
![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Första gången för mig, det syntes nog...
Fick vara med en stund tills jag fick släpp vid inbromsning efter långa rakan... hamnade i muren och sen var min bil borta.. Tittade på från depån en stund, snygg ren körning _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||||
Snacka om att man är utpumpad av för mycket jobb
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Jäklar vad du pressade mig där i början ![]() ![]() ![]() ![]() Sen gjorde jag ju en dundertabbe, eller två snarare! Hade fyllt för lite soppa och såg att jag var tvungen att tanka. Tyvärr glömde jag markera bränslepåfyllningen med grönt så ingen soppa for i... Gick in efterföljande varv och då hade jag markerat att soppan skulle i ![]() ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Jadu klurax det var väldigt roligt att ligga så tätt med dig
![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Ståhling |
||||
bra ni tränar, ifall det blir nått mer testrace kanske jag kör, dock varit sjuk nu
|
||||
Mycket renhårig racing, grymt kul! Det blir liksom lite mer "på riktigt" när man blandar levande "AI". Känner att man måste öva en del för att man skall vara konkurenskraftig.
_________________ Dennis "Legenden" Karlsson Mazda FC3S Mazda Miata |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3822 besök totalt |