Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3143 besök totalt |
Jättekul att äntligen få vara med och köra, formaterat om datorn typ 3 gånger denna vecka utan att bli av med mitt problem att datorn hänger sig/startar om sig tills jag fick ett tips om att blåsa rent chassis från allt damm... funkar klockrent.
Racet började bra men på kanske andra varvet i parisern kom jag ifatt en bil som laggade lite och bitvis försvann tills han kom tillbaks och PANG bilen gick upp på sidan och nu tänkte jag att jag slår runt! Bilen ådrog sig skador på suspension och lite allmänt, kom aldrig under 1.25 efter detta... Hoppas ingen blev stoppad eller minsta någon chans pga att jag "kröp" runt. _________________ Dennis "Legenden" Karlsson Mazda FC3S Mazda Miata |
||||||
Re:
Det var jag som åkte den röda BMW'n, men jag upplevde det aldrig som att du hoppade runt, kanske nån gång men inte så farligt att man panikbromsade eller så. Var fö. väldigt tight där ett tag, riktigt skoj. Fick aldrig något riktigt bra läge att gå om och ville inte göra några jättechansningar. Efter att ha gått i depån så klantade jag till det lite, och fick backa tillbaka till min ruta, tappade två placeringar på det ...orutinen lös igenom ![]() |
||||||
Re:
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Lessen för att jag planterade min BMW i baken på C30:n där på slutet. Jag blev lite överraskad av att du tappade tempo när du kom ut på gräset. Lite synd då vi verkade vara på väg ikapp ett gäng bilar...
Moberg, kul att få finta upp dig på läktaren nere i Mjölby ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
På tal om orutin ja
![]() ![]() Jag tror till och med att jag gruffade till en Honda lite, i sista högern, sorry för det ![]() |
||||||
Shit vad svårt det är att köra om med en framhjulsdriven bil...
Låg och jagade Niklas ett gäng varv utan att kunna få till det. Trodde det skulle vara lätt på en bana som mantorp, men icke... I övrigt så klåpade jag mig några gånger och åkte av... ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Re:
Jasså, det var du! Tur att det inte laggade då. Kollade upp igår och Internet var ovanligt segt efteråt. Får be samerna uppe på fjället slå hårdare på sina bongo-trummor (eller vad dom nu har!) till ikväll så det blir mer drag i linan söderut ![]() ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||
Sambon stog bakom ryggen på mig med videokameran på, kul att se sig själv hur man sitter och burkar när man kör
![]() http://www.youtube.com/watch?v=veetIKp7vvk |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3143 besök totalt |