Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Testrejs #1: STCC @ Mantorp, 29/10, kl 21.00
<<   1, 2
3143 besök totalt
Legenden
Katrineholm
Här sen Apr 2005

Jättekul att äntligen få vara med och köra, formaterat om datorn typ 3 gånger denna vecka utan att bli av med mitt problem att datorn hänger sig/startar om sig tills jag fick ett tips om att blåsa rent chassis från allt damm... funkar klockrent.

Racet började bra men på kanske andra varvet i parisern kom jag ifatt en bil som laggade lite och bitvis försvann tills han kom tillbaks och PANG bilen gick upp på sidan och nu tänkte jag att jag slår runt!

Bilen ådrog sig skador på suspension och lite allmänt, kom aldrig under 1.25 efter detta...

Hoppas ingen blev stoppad eller minsta någon chans pga att jag "kröp" runt.

Mazda FC3S
Mazda Miata
Citera
Tonie Energård
Katrineholm
Här sen Jul 2004

Re:

Klurax skrev:
Niklas Maravic skrev:
Klurax: Din uppkoppling är lite knepig. Din bil hoppade runt en hel del ibland.

Inget jag märkte av egentligen, men jag misstänker att han som låg bakom mig hade bekymmer. Ena stunden var han jättenära för att sedan tappa 0,5 - 1 sekund och sen komma igen, dock laggade det knappt för mig. På första varven så hade jag en vit E46:a på yttern som tappade kontrollen, märkte ingen kontakt men laggade det då? Stängde av allt annat men linan kanske är för klen? Fast det fungerar utan minsta lagg när jag brukar köra med Syncro Racing borta i UK. Tips för att bonn-trimma linan?

Var f.ö. riktigt kul racing och skoj att få några varv i ryggen för att lära sig bilen. Blev duktigt pressad av den röda BMW:n bakom mig, bra kört!

Det var jag som åkte den röda BMW'n, men jag upplevde det aldrig som att du hoppade runt, kanske nån gång men inte så farligt att man panikbromsade eller så.

Var fö. väldigt tight där ett tag, riktigt skoj. Fick aldrig något riktigt bra läge att gå om och ville inte göra några jättechansningar. Efter att ha gått i depån så klantade jag till det lite, och fick backa tillbaka till min ruta, tappade två placeringar på det ...orutinen lös igenom .

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

o.andersen skrev:
Kavic skrev:
o.andersen skrev:
Hei
Var inne å testet litt på servere, men har problem med nettet i kveld, så etter 3 connection lost gav jeg up.
Et problem jeg opplevde var at andre biler hoppet hit å dit lik en Kenguru

Var det en norsk kenguru . thumbs up thumbs up

Nei Uffe, den var nok Svensk.

thumbs up

P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Lessen för att jag planterade min BMW i baken på C30:n där på slutet. Jag blev lite överraskad av att du tappade tempo när du kom ut på gräset. Lite synd då vi verkade vara på väg ikapp ett gäng bilar...

Moberg, kul att få finta upp dig på läktaren nere i Mjölby Där verkade bilen funka hyggligt i alla fall, men det var ju också det enda stället Får väl se om lokalkunskapen av Anderstorp ändrar något på saker och ting...

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

På tal om orutin ja . Oj vad jag gör det besvärligt för mig själv .
Jag tror till och med att jag gruffade till en Honda lite, i sista högern, sorry för det .

ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Shit vad svårt det är att köra om med en framhjulsdriven bil...

Låg och jagade Niklas ett gäng varv utan att kunna få till det. Trodde det skulle vara lätt på en bana som mantorp, men icke...

I övrigt så klåpade jag mig några gånger och åkte av... men det är kul ändå!!!

Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006

Re:

Tonie Pettersson skrev:
Det var jag som åkte den röda BMW'n, men jag upplevde det aldrig som att du hoppade runt, kanske nån gång men inte så farligt att man panikbromsade eller så.

Var fö. väldigt tight där ett tag, riktigt skoj. Fick aldrig något riktigt bra läge att gå om och ville inte göra några jättechansningar. Efter att ha gått i depån så klantade jag till det lite, och fick backa tillbaka till min ruta, tappade två placeringar på det ...orutinen lös igenom .

Jasså, det var du! Tur att det inte laggade då. Kollade upp igår och Internet var ovanligt segt efteråt. Får be samerna uppe på fjället slå hårdare på sina bongo-trummor (eller vad dom nu har!) till ikväll så det blir mer drag i linan söderut . Hade svårt att hitta spåret i sista svängen ut på rakan, hoppas jag inte var i vägen alltför mycket. Höll också på att klanta mig i ingången till depån, var nog ren tur att jag inte satte bilen i väggen och det hade varit förödande för alla som kom bakom. Men kul race var det

Svenska Wankelregistret
Citera
TBW
Stockholm
Här sen Okt 2008

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Ang virituella racen

Är det login för att vara med eller är det bara att var med ??

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Det brukar stå i det första inlägget i varje rejstråd.

Team Swedish Racing Mates
Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Sambon stog bakom ryggen på mig med videokameran på, kul att se sig själv hur man sitter och burkar när man kör

http://www.youtube.com/watch?v=veetIKp7vvk

Racingsimulatorer
Testrejs #1: STCC @ Mantorp, 29/10, kl 21.00
<<   1, 2
3143 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande